Aviseringar
Rensa alla

Vad menar han, vad ska Jag göra?


Ämnesstartare

I mitt område bor en kille som är några år äldre än mej, och i nästan ett år har vi skrivit till varann på Facebook. Han har tjatat på mej om att han vill träffas, förut, när han började skriva  ville jag inte träffa honom, men nu vill jag. Vi har sagt några gånger att vi ska träffas men det har inte blivit av då det blivit förhinder osv... Han frågar i chatten om jag är för liten för att vara med killar, så det är ju sex jag tänker på då, det är ju det han menar, och frågar typ om jag är mogen. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara då, fattar inte riktigt vad han menar, men han menar väl om jag är utvecklad i kroppen typ? Och det är jag ju, så jag vill ju träffa honom. Jag själv är 16 och han är 19. Verkar vara snäll och vi snackar rätt ofta när vi träffar på varann. Jag har ju vart med killar förut, men aldrig gått så långt att jag legat med dom. Det är väl därför jag funderat mycket på det här. Min fråga är väl helt enkelt vad ni tycker att jag ska göra. Vet att det är svårt för er att svara på, men tycker ni att jag ska träffa honom eller inte? Någon som vart med om typ samma sak? Vad gjorde du då? 


   
Citera

Ha inte sex med honom ! Du kommer att ångra dig stort . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, tveksam till det. Hade iallafall avaktat med knullandet om jag var du ifall han är bågon sex galning


   
SvaraCitera
keynan

Du tänkte rätt, det verkar vara sex som han tänker på. låt honom inte manipulera dig, och jag råder dig att inte träffa honom. dumpa honom!Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kammen : tycker ni att jag ska träffa honom eller inte?

Galen

Träffa honom om du känner att han sänder rätt signaler.

Träffa honom inte om du känner att han sänder fel/obehagliga signaler. 

Glad


   
SvaraCitera

Han kommer att ta din oskuld och sen dissa dig.


   
SvaraCitera

lurifax69:
Han kommer att ta din oskuld och sen dissa dig.

+5000


   
SvaraCitera

Han vill bara knulla. Antagligen är du inte den enda tjejen han försöker med.


   
SvaraCitera

Om en kille är intresserad så nämner man inte ens sex , det är bara fett skumt .med det menar jag om man vill ha en relation med personen .


   
SvaraCitera
time
 time

Att ha en utvecklad kropp har ingenting med att vara redo för sex att göra. Du ska bara ha sex om du VILL det, om du är kåt och trivs med personen du är med. Aldrig annars!


   
SvaraCitera
reben

fan va folk på um e synska o sådär

skoja tror inte på sånt

sluta hålla på o säga va han vill om ni inte vet. är väl inte vad han vill o inte vill som de handlar om egentligen. är väl vad ts skulle vilja (även om killen inte velat) som är det viktiga.

i övrigt: vad time sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Att ha en utvecklad kropp har ingenting med att vara redo för sex att göra. Du ska bara ha sex om du VILL det, om du är kåt och trivs med personen du är med. Aldrig annars!

Jaja, det vet jag! Man måste ju känna själv om man är redo osv.. Men alltså att han tänkte så! 😉


   
SvaraCitera