Aviseringar
Rensa alla

Vad minns du mest från år 2010?


Ämnesstartare

2011 står för dörren och bakom oss lämnar vi ett år fullt av coola, hemska, roliga, tråkiga och alldeles alldeles underbara händelser.

Några händelser du kanske minns; försäkringskassan presenterar nya, tuffare regler, jordbävningen på Haiti, Idol-Anna floppar i schlager-EM, vulkanutbrottet på Island, lill-prinsessans fästman är otrogen, stor-prinsessan och hennes fästman gifter sig, Spanien vinner fotbolls-VM, Alliansen får basa vidare i fyra år, Mona Sahlin avgår, Stockholm drabbas av en självmordsbombare, WoW: Cataclysm släpps och självklart mycket mycket mer.

Vad minns du mest från år tjugohundratio?


   
Citera

att sommaren var jättevarm och vintern jättekall


   
SvaraCitera

Alexandra Algerydh:

Vad minns du mest från år tjugohundraelva?

[no-no]


   
SvaraCitera

Att fascister kom in i riksdagen och mer öppna fascister i ett av landets kommunfullmäktige. Att borgarpacket fick fyra år till på sig att förstöra fattiga människors liv.


   
SvaraCitera

SD i riksdagen.
Snubbe som sprängde sig själv i Sthlm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer nog komma ihåg allt det som har hänt inom media..
men också att för första gången känner jag mig säker på min utbildning och vet hur långt jag ska satsa för att lyckas. [smile]


   
SvaraCitera

SD in i riksdagen + annat personligt skit.


   
SvaraCitera

Jag och Tobbish flyttade ihop [cool]


   
SvaraCitera

Sommaren och allt bra som har följt den. Hur livet kan förändras och hur man kan lida av högt flygande planer [shake] Kommer även ihåg en speciell uppsats jag läste.

Framförallt även insikten om att man kan göra saker i livet man verkligen inte trodde att man kunde klara av. Vilket har lett till mer ångestfyllda tankar om hur man slösar bort sitt liv [shake]


   
SvaraCitera

SD lolz
nya blattevänner
nya sjukdomar
1 naziraggare (kmr aldrig att glömma det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fina nya vänner
Ganska mkt depp
osv


   
SvaraCitera

Sommaren
Deppigheten
Otrevliga sjukhus besök


   
SvaraCitera

skit VM som skit spanien vann


   
SvaraCitera

Den här hösten[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

SD i riksdagen.
Snubbe som sprängde sig själv i Sthlm.

patrick bateman:

VM som skit spanien vann


   
SvaraCitera