Aviseringar
Rensa alla

Vad minns du?


Ämnesstartare

Första minnet är när jag satt i en gammal barnstol i ett kök och åt när morföräldrarna plötsligt bytte rum och lämnade mig kvar. Jag minns att jag kände mig övergiven och att jag började gråta.
Såklart minns jag inte för hur länge jag satt där själv i deras kök.
Jag minns heller inte hur gammal jag var, men inte hade många år på nacken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

första minnet som ploppar upp när från 2005 när jag skulle se eminem live här i sverige men den jävlen ställde in skiten pga hans drogmissbruk så bara för det har jag aldrig sett honom live

Tråkigt. [sad]

Lounge fact:

minns när jag var fyra år och var på toaletten på dagis och räknade bokstäverna i mitt namn på en namnskylt, som är fyra bokstäver, och tyckte det var ascoolt att mitt namn hade lika många bokstäver som hur gammal jag var

[smile]

Volvo4life:

Första minnet är när jag satt i en gammal barnstol i ett kök och åt när morföräldrarna plötsligt bytte rum och lämnade mig kvar. Jag minns att jag kände mig övergiven och att jag började gråta.

:/ Jag minns inget från när jag var så liten att jag satt i barnstol. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

:/ Jag minns inget från när jag var så liten att jag satt i barnstol. [crazy]

Haha, ok. Men du kanske minns något som inte är så avlägset från det?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns när mitt ex frågade om jag ville ha sex med honom. Jag sa att jag inte ville men vi hade sex ändå. Helt stört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:

Haha, ok. Men du kanske minns något som inte är så avlägset från det?

Jag minns när jag var typ 8 år och jag och en tjej i klassen tog min systers overall och gömde den. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Tråkigt.

mm var inte kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Jag minns när jag var typ 8 år och jag och en tjej i klassen tog min systers overall och gömde den. 🙁

Okej, men det har nog din syster förlåtit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett annat minne jag har som är lite roligare tar oss tillbaka många, många år när jag var 10 år eller så och gick i skolan. jag satt brevid en fjantig snobb då som hade nya asdyra byxor på sig som jag hatade så när han gick på toa eller nåt så la jag massa kludd på hans stol som han inte såg sen satte han sig på skiten och sen gick han rnt med kludd över röven hela dan

var kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag satt brevid en fjantig snobb då som hade nya asdyra byxor på sig som jag hatade så när han gick på toa eller nåt så la jag massa kludd på hans stol som han inte såg sen satte han sig på skiten och sen gick han rnt med kludd över röven hela dan

[party]

Volvo4life:

Okej, men det har nog din syster förlåtit.

Ja. Hon har nog glömt det.


   
SvaraCitera

Jag ljög och sa till mina kompisar när jag var liten att jag hade astma bara för att min kondition var så dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag ljög och sa till mina kompisar när jag var liten att jag hade astma bara för att min kondition var så dålig.

Hur länge ljög du om det? [crazy]


   
SvaraCitera

kraamisz:

Hur länge ljög du om det? [crazy]

Oj minns inte. Fram till jag var tretton kanske.


   
SvaraCitera

Minns alldeles för lite. Avskyr att inte kunna behålla alla förnimmelser exakt lika starka i minnet, såsom jag upplevde dem i nustunden. Klänger mig fast vid allt, alla minnen genom texter, bilder, allt. Det är nog bland det mest arbetsamma jag vet, att minnen bleknar, och att jag ej kan förhindra det.

Buhu, et cetera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finaste minnet jag har från när jag bodde i Bosnien var när jag och mina föräldrar var vid en sjö.
Mina föräldrar myste på en filt. Ett fiskespö fanns på en pinne som var Y formad. Jag satt bredvid och lekte.
Omgivningen var vacker och det var en solig dag.


   
SvaraCitera