Aviseringar
Rensa alla

vad mkt fel man accepterar varje dag


Ämnesstartare

patrick bateman:
Kommer alltid finnas fel. 

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: mm

Mm tyvärr Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Mm tyvärr Ledsen

därför man ska göra brott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: därför man ska göra brott.

Haha men brott är ju busigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha men brott är ju busigt.

Jag förstår inte det, är som 1 barn som inte förstår.. Pekade finger åt en busschafför idag och sparakde på bussen för jag förstår inte att man inte ska göra så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: Jag förstår inte det, är som 1 barn som inte förstår.. Pekade finger åt en busschafför idag och sparakde på bussen för jag förstår inte att man inte ska göra så

Varför gjorde du så då? Var han elak? Fast sånt är ju inte direkt "fel" kan jag tycka. Man måste få visa känslor och uttrycka sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

accepterar aldrig dryga busschaufförer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Varför gjorde du så då? Var han elak? Fast sånt är ju inte direkt "fel" kan jag tycka. Man måste få visa känslor och uttrycka sig. 

han hade nog inte gjort nåt, var bara arg för att han var en gubbe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Varför gjorde du så då? Var han elak? Fast sånt är ju inte direkt "fel" kan jag tycka. Man måste få visa känslor och uttrycka sig. 

jag blev arg och ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: han hade nog inte gjort nåt, var bara arg för att han var en gubbe

Haha stackars gubbe. Fast tänk om han blev sårad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: jag blev arg och ledsen.

Läskigt...du ändrade ditt inlägg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha stackars gubbe. Fast tänk om han blev sårad? 

tyckte han var dum i huvudet och elak. som jag tycker dom flesta är.  men jag blev mest sur för en tant i bussen skällde på mig föratt jag stod för nära dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: tyckte han var dum i huvudet och elak. som jag tycker dom flesta är.  men jag blev mest sur för en tant i bussen skällde på mig föratt jag stod för nära dörren.

Är de elak förtjänar de det väl kan jag tycka. Bah, såna tanter är irriterande. Pekade du inte finger åt henne? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Läskigt...du ändrade ditt inlägg. 

vill förstöra hela världen. sparka sönder alla glasrutor och bränna upp alla bilar. men man får inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Är de elak förtjänar de det väl kan jag tycka. Bah, såna tanter är irriterande. Pekade du inte finger åt henne? 

mm. nej.


   
SvaraCitera