Aviseringar
Rensa alla

vad nu, vart du lurad?!


Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum/thread/vad-nu-ett/13040892?page=1

Skapade inatt en tråd där jag sa att jag var gravid. Gjorde det dels för att det var ett prank jag slipat på ett tag,Och tänkte att jag kommer inte orka vänta tills april nästa år, plus att jag ville se hur ni reagerar, för jag är inte direkt någon random tjej som blivit gravid, mig känner ni, iaf hyfsat.

I trådstarten nämnde jag tre saker som var lögn, något jag aldrig skulle säga seriöst, dessa var
1. Att jag är abortmotståndare, vilket jag absolut inte är.
2. Att jag skulle haft ett fylleknull, när jag bara är fjorton, jag dricker inte och jag är oskuld deluxe.
3. Jag skulle inte vara så lugn som jag gav intrycket av om jag verkligen var gravid. Jag skulle gå totally nuts och få ett breakdown, om jag var gravid på riktigt.

lovade också att nämna Attitydinkontinent som var först att sätta troll stämpel. Duktigt av henne!

nu är jag nyfiken iaf 


   
Citera

Lotus Elise: jag är oskuld deluxe.

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

xD

Rodnar


   
SvaraCitera

Lotus Elise: nej, jag gick inte på det

!!


   
SvaraCitera

ne men ville ändå vara på den säkra sidan 


   
SvaraCitera

nästan en statskupp det där Rodnar


   
SvaraCitera

Lite väl uppenbart..


   
SvaraCitera

Lotus Elise: oskuld deluxe.

hur är man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubbe i Järna:

hur är man det?

Är oskuld+ Man äger ett nattlinne från fyrtiotalet som är långt vitt och blått broderi på axlarnaMycket glad 


   
SvaraCitera

Ja gick på de, det var inte snällt Ledsen


   
SvaraCitera

jag antar alltid att ts är seriös när jag kollar en tråd.


   
SvaraCitera
mynona

Vet inte vilket alternativ jag ska trycka på, för mitt var: "Att det är troll och att det är sant är precis exakt lika trovärdigt för det finns alla slags människor i världen och jag blir aldrig förvånad i alla fall". Så jag både gick på det och inte gick på det på en och samma gång antar jag?

Tror de flesta utom isola och loquor utgick ifrån att det antingen var troll eller också var 50 % chans att det kunde vara det


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Är oskuld+ Man äger ett nattlinne från fyrtiotalet som är långt vitt och blått broderi på axlarnaMycket glad 

Haha, I see.


   
SvaraCitera

Lotus Elise: Ja, jag gick på det


   
SvaraCitera

jag utgick från att det var trollande, men är ändå lite besviken, för min och systertusens framtida dotter (ylva) behöver en vän som heter amanda, vilket var mitt namnförslag.


   
SvaraCitera