Aviseringar
Rensa alla

Vad nu?


Ämnesstartare

filulilus:

lustsigt ^^ känner precis likadant ibland ^^

Skönt att inte vara ensam [y]

Malachi88:

Det låter som att ni fått en bra början till kontakt. Om du är osäker på att uttrycka dig genom msn kanske du borde pröva att skriva ett e-mail. Du har då längre tid till att uttrycka dig väl.

Lycka till.

Email känns väll lite lamt faktiskt [rolleyes] Men tack för tipset =)

Emmelipemmeli:

jao, men jag är inte snäll mot killar jag är HELT ointresserad av. vet inte om resten av alla tjejer oxå fungerar så^^

Får väll hoppas att alla fungerar som dig då [smile]

Idag så har jag inte sett henne någonting, men träffade min gamla klasskamrat på busstationen och han sa att vissa i klassen var lediga idag, inte så konstigt då kanske.. Ska försöka snacka med henne på msn iaf [smile]


   
SvaraCitera
smisk

ÅÅÅH PUPPY LOVE SÖTT! [bigsmile][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

ÅÅÅH PUPPY LOVE SÖTT! [bigsmile][love][love][love]

[blush] Haha.. Måste ju se helt patetisk ut [smile]


   
SvaraCitera

litenpojke:

Problemet är ju att hon i princip aldrig är ensam.. Skulle bara kännas ännu mer nervöst om jag skulle gå fram medan hennes kompisar var där.

Jag gick bara fram till en brud å kysste henne när hon var med massa kompisar inne i cafeterian på skolan.
Det slutade i ett äktenskap på nästan 1,5år. givetvis visste jag att hon gillade mig också, så jag gled fram å gjorde det JÄÄVLIGT snyggt, hennes kompisar stod med hakan vid fötterna och jag har aldrig fått ett så vackert leende som tjejen gav mig efter det. ååh minns det som igår! det var en underbar tid.


   
SvaraCitera
smisk

litenpojke:

[blush] Haha.. Måste ju se helt patetisk ut [smile]

Nej, det är sött! Jag skulle bli jätteglad om det hände mig. Fast killarna som gillar mig boxar mig i magen och ger mig förolämpningar istället. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhh... fan vad trött jag blir på mig själv [tired] Satt som vanligt och tvekade när jag skulle skriva till henne, och nu är hon offline [sad] Finns det inget som underlättar? Tänka på något som gör att de inte ska ta emot så satans mycket i fingrarna? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

litenpojke:

Känns väldigt random att bara gå fram och börja prata

Eh nej? Ni har ju snackat på msn i nästan en timme??? Verkligen inte random. Och random kan du ju översätta till spontanitet och det är ju najs.

litenpojke:

Var jätte jobbigt att komma på saker att prata om för att slippa en pinsam tystnad sist vi snackade.

Då tycker ju hon också att det är pinsamt förmodligen. [y][y]

litenpojke:

Under resten av dagen så såg jag henne lite då och då och fick ögonkontakt följt av leende några gånger.

[y][y][y]

litenpojke:

Tänka på något som gör att de inte ska ta emot så satans mycket i fingrarna

Tänk inte så jävla mycket.

Säg att du behöver hjälp med PS! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

jao, men jag är inte snäll mot killar jag är HELT ointresserad av. vet inte om resten av alla tjejer oxå fungerar så^^

Det hoppas jag verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Det hoppas jag verkligen inte.

du missuppfattade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir bra. Bra blir det alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile] Idag så känns det som ja har fått bra kontakt [y] I skolan så såg jag bara henne ett par gånger, och då så blev de väll lite småleenden som vanligt. Men nu på eftermiddagen så har jag hjälpt henne med läxa [rolleyes] Hennes personliga meddelande var läxa i .... och frågade om någon i hennes klass fattade, och eftersom jag är Väldigt duktig i detta ämne så såg jag väll min chans [smile] Så jag skrev till henne och hon verkade väldigt frustrerad över läxan, så jag frågade om hon behövde hjälp och det ville hon ju naturligtvis [smile] Så nu har vi snackat i typ 2,5h, och får ganska bra konktakt med henne nu, ska försöka snacka med henne i skolan imorgon, vet att vi äter lunch samtidigt så vi får se [y] Tack för hjälpen alla som svarat [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha bra jobbat grabben inte riktigt det sätt jag sett framför mig men alla sätt som funkar är bra 😉


   
SvaraCitera

Berätta mera 🙂


   
SvaraCitera

Jag vill höra hur det gått 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Berätta mera 🙂

som vad [smile]?

Robbin:

Jag vill höra hur det gått 😀

I fredags så gick hon förbi som vanligt och sa hej, men hon tackade också så mycket för hjälpen med läxan. Sen hände det väll inte så mycket mer då.. Nu i helgen har hon varit borta, hon kom hem idag så jag skrev till henne, men jag failade ju ofc och konversationen tog slut efter ca 7-8 minuter -.- Har verkligen jätte svårt för att snacka med henne [sad] Vet inte hur jag ska gå vidare iheller.. hjälp någon [rolleyes]?


   
SvaraCitera