Aviseringar
Rensa alla

Vad önskar ni er i julklapp?


time
 time
Ämnesstartare

Som rubriken lyder: vad önskar ni er för något i år? Ny telefon? En kram från någon ni tycker om? En kattunge? Aktier? Berätta för tant time vad som står på julklappsönskelistan år 2013.

Själv hoppas jag på ett par tofflor som går över ankelhöjd samt en prenumeration på Glossybox eftersom jag är en sucker för paket och produkter jag inte provat tidigare.


   
Citera
Bell
 Bell

Önskar mig tekoppar, kaffekoppar, assietter och skålar i märket Mon Amie! Skulle även vilja ha massage Glad Och löfte om kärlek till våren!


   
SvaraCitera

Nästa gång det är dags att uppdatera reglerna så ska jag lägga till en paragraf om att det inte är tillåtet att posta jultrådar före den 1 december.


   
SvaraCitera

En ny tv c: den jag har nu har 7 år på nacken och börjar sluta fungera, den är t.o.m. bredare bakåt än själva skärmen


   
SvaraCitera

Parfym, en hundvalp, pengar, presentkort på H&M, pyjamas, ps3, ps3 spel, en ny dator, böcker osv.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Nästa gång det är dags att uppdatera reglerna så ska jag lägga till en paragraf om att det inte är tillåtet att posta jultrådar före den 1 december.

Det är bara sju veckor kvar och det finns kanske vissa (jag) som tycker om att tänka på vad vi ska få för roligt. Ledsen


   
SvaraCitera
Bakric

Har aldrig firat jul och kommer förmodligen inte göra det i år heller...Fast ett världskrig eller så skulle väl vara trevligt så man får lite spänning i vardagen.Fred på jorden skulle förstås vara ännu bättre, men det känns inte lika nära till hands.


   
SvaraCitera

gymkort


   
SvaraCitera

Mmmmmm vill ha en kattunge! Rodnar


   
SvaraCitera

A i alla ämnen


   
SvaraCitera

viktiga saker kan man ändå inte få


   
SvaraCitera

ingenting. vill inte ha grejer.


   
SvaraCitera

Pengar, kläder, smink, mk väska, dubbelsäng (mjijehe, kommer troligen få de också :D) babyrosa hunters (höga)"pga mamma och min syster har snott ALLA mina gummistövlar >:(", Pandora "charms" och sådant ^^


   
SvaraCitera

Birger:
ingenting. vill inte ha grejer.

moahahha revolution, köper julklapp till dig Rodnar


   
SvaraCitera

Asha:

moahahha revolution, köper julklapp till dig Rodnar

fuck you Ledsen


   
SvaraCitera