Aviseringar
Rensa alla

vad passaro tycker om dig


Ämnesstartare

Tror jag vet vad jag kommer få höra, men testar ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan vill också vara _dösnygg_! fick bara en åtta av dig förut, minns du det??? jag blev alldeles paff och mitt hjärta av guld gick i kras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej nu ska jag sluta spamma och plugga ist. nu. på en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du skulle bara våga att säga något negatyivt, nolfer

Håll käften. Anyways, du är en av töntarna här som jag alltid gillat, även då när du var en liten skit, som då var rätt kaxig(är du fortfarande iofs), så var du, let's face it, rätt charmig. I like.

honolulu:

hey baaabe
mer än bara en mening thx???

zup blatte
nä, det orkar jag inte. oh, jag gillade dig massor förut då var du rolig som fan, inte för att du är tråkig nu, men då snackade vi mer. fortfarande min favoritblatte här.[love]

enhimmelskdrog:

intressant!

blir nog ett tråksvar här också, inte snackat så mycket så ingen jättestor koll eller uppfattning, du verkar dock vara rätt intressant

Chibibbi:

Tror jag vet vad jag kommer få höra, men testar ändå.

du var väl rätt ung, om jag inte minns helt fel, rätt mogen för din ålder, bra på att lägga fram dina åsikter (även fast de är fel), rätt skärpt, besswerwissig, men du verkar vara intelligent. något jag gillar är att du läser mycket, det är nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nyfiken men tror ej att du vet vem ja är


   
SvaraCitera

passaro:

zup blatte
nä, det orkar jag inte. oh, jag gillade dig massor förut då var du rolig som fan, inte för att du är tråkig nu, men då snackade vi mer. fortfarande min favoritblatte här.[love]

haha aw [love] börjar bli gammal o grå [sad] pluggar på universitet, hur jävla rolig är man då lixom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fick bara en åtta av dig förut, minns du det???

Skulle det vara dåligt, eller. Miffo.

malber:

nyfiken men tror ej att du vet vem ja är

Vet allt vem du är, men ingen koll, tyvärr inte mer än det jag sett. Uppfattat dig som rätt sympatisk och trevlig. Intressant utseende.


   
SvaraCitera
höna

passaro:

Inte snackat så mycket med dig, så har ingen större uppfatting men du verkar vara jävligt skön som person. Dösnygg också.

ooh tack!!![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jebi se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Skulle det vara dåligt, eller. Miffo.

Ja minst en elva ska jag ha. Nej åh måste plugga annars måste jag leva på dig hela livet och det vill jag ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hur jävla rolig är man då lixom?

Vet inte om man blir rolig då, men man blir nog mer intressant som person iaf.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok säg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

jebi se

Dig gillar jag ju. Förutom när du får för dig att vålda min signatur. Är nog svårt att hitta en snällare person här på UM chillenzi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

ok säg

Bara snackat med dig någon enstaka gång, men du är faktiskt jävligt intressant. Dels pga ditt språkbruk du ibland får för dig att använda och dessutom verkar du vara rätt skärpt, men du har fel åsikter, men ingen är väl perfekt. Cheers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

du har fel åsikter

utveckla!


   
SvaraCitera