Aviseringar
Rensa alla

vad räknas som att förlora oskulden?


Ämnesstartare

mynona:

Lärarens kön?

Man, inte helt oväntat

mynona:

Och detta samma sak gällde självklart/givetvis/naturligtvis/absolut inte för tjejerna?

Det vet jag ej, vi fick könsseparata lektioner så det nämndes inte alls


   
SvaraCitera
mynona

Karen Eliot:

Man, inte helt oväntat

Låt mig ha illusionen av att han var gammal i alla fall.

Karen Eliot:

Det vet jag ej, vi fick könsseparata lektioner så det nämndes inte alls

Fattar inte varför man ska ha könsseparata, om någon var gay så är det väl lika "genant" för dem som jag antar att de ur heteronormativt avseende tror det är för tjejer och killar att sitta tillsammans då.

Förstår dock inte varför man inte kan ta reda på "vad man gillar" i ett förhållande?

Kan inte stå emot den deprimerande fördomen att tjejerna uppmanades "vara kära" innan de hade sex.

Ungefär som tjejer uppmanas att vara "kära" innan de har sex för att undvika vestibulit, medan detta i själva verket kan översättas med "Ha bara sex när du är kåt för du får bara vestibulit om du har sex när du är torr".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Låt mig ha illusionen av att han var gammal i alla fall.

Tyvärr

mynona:

Fattar inte varför man ska ha könsseparata

Inte jag heller, vi hade en del lektioner tillsammans, andra inte, fanns säkert någon poäng jag inte minns

mynona:

Förstår dock inte varför man inte kan ta reda på "vad man gillar" i ett förhållande?

Har för mig att han menade mer "vad typ av kvinnokropp man gillar" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penetration


   
SvaraCitera
Paseo

sånadära obehagliga tanter från ungdomsmottagningen som alltid har så tajta byxor som möjligt så man ska se blygdläpparna genom byxorna o säger ordet fitta alldeles för många gånger för att det skall kännas okej brukar säga att man bestämmer själv vad som räknas


   
SvaraCitera
mynona

Karen Eliot:

Tyvärr

[sad]

Karen Eliot:

Har för mig att han menade mer "vad typ av kvinnokropp man gillar"

Samma sak för tjejer i så fall jue [sad]

Tänker låtsas att jag tror på att det där förbättras för varje generation i takt med den sexuella jämlikhetens framsteg, men det är ett skrämmande faktum att traditionella sexnormer ofta kommer till mest obehagliga uttryck i just grundskolan


   
SvaraCitera

när du har haft sex. spelar ingen roll om det är oralt, vaginalt eller analt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Tänker låtsas att jag tror på att det där förbättras för varje generation i takt med den sexuella jämlikhetens framsteg, men det är ett skrämmande faktum att traditionella sexnormer ofta kommer till mest obehagliga uttryck i just grundskolan

De flesta skaffar sig nog vett på egen hand så småningom, som tur är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

dessi du har heeelt rätt gumman

ehmm, tack? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

ehmm, tack?

varsågod. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 100% oskuld [n]


   
SvaraCitera

Karen Eliot:

Vi fick lära oss på sexualkunskapen att killar ska prova så många tjejer som möjligt innan man ingår ett förhållande.

Skön lärare [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Skön lärare

Vrf e ja nt förvånad över att du e kille??

mrman:

Jag är 100% oskuld

Ärligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Ärligt?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ja

Okej [smile]


   
SvaraCitera