Aviseringar
Rensa alla

Vad rubbar din harmoniska tillvaro idag?


Ämnesstartare

Här kan du klaga tills du spyr. Vad gör dig ledsen, arg, förvirrad, ångestfylld, whatever, idag?

Kan börja. Jag är grinig för att jag är sjuk och hostig och ledsen för att min pojkvän är långt borta och arg för att min mor inte vill att jag åker till honom så snart som jag tänkt igen.


   
Citera

Att jag är för trött för att orka göra något och jag är ledig vilket innebär att jag inte kommer att kunna ha kul på min lediga dag


   
SvaraCitera

Hej
jag halvsov i en timme inatt efter en lång utekväll, jag är trött och har så sjukt mycket trötthetshuvudvärk. Jag måste städa huset snart till mina päron och jag var nyss ute i ösregnet för att köpa kattmat. Jag orkar inte duscha heller eller gå till sängen, heh.


   
SvaraCitera

VÄDRET???
aja


   
SvaraCitera

Jag har slut på mjölk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

courage:

Jag har slut på mjölk.

Jag med. Vilket resulterar i att jag inte kan äta frukost, vilket gör mig hungrig, vilket gör mig grinig.


   
SvaraCitera

Min mammas väns son fylleringde till mig klockan tre på natten.
(visserligen var jag vaken osv, men det var fail iallafall)


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag med. Vilket resulterar i att jag inte kan äta frukost, vilket gör mig hungrig, vilket gör mig grinig.

Vilket leder till att men inte orkar kliva upp, att man sitter vid um istället för att gå ut, blir nörd, blir isolerad från omvärlden, förlorar sin familj, blir deprimerad, börjar knarka och sen... man dör väl av knark va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

courage:

Vilket leder till att men inte orkar kliva upp, att man sitter vid um istället för att gå ut, blir nörd, blir isolerad från omvärlden, förlorar sin familj, blir deprimerad

Been there, done that.
Dock har jag aldrig förut insett att det berodde på mjölk.


   
SvaraCitera

Jag är bara less.


   
SvaraCitera

mitt internet bråkar också skulle jag behöva åka och handla men jag vet inte vad jag ska äta för något..


   
SvaraCitera

Jag måste handla toalettpapper, tandkräm, sojamjölk, blöhhhhh, det får vänta.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Been there, done that.
Dock har jag aldrig förut insett att det berodde på mjölk.

Det är en samällsfälla som skakar oss alla.


   
SvaraCitera

att jag måste arbeta


   
SvaraCitera

courage:

Jag har slut på mjölk.

Jag med. Fick ingen oboy i morse, fail.

Mina kära föräldrar åkte dock till Netto, och mamma hälsade mig att när de kört skulle jag rensa ogräset som var under bilen. Lat som jag är ([wink]) så är inte rensa ogräs något för mig. Gick iallfall ut med en hink och trädgårdsvantar och drog upp synliga gröna växter jag antog inte hörde hemma där. Kommer definitivt på klagomål på att jag inte gjort det ordentligt.

Dessutom orkar jag inte duscha idag, fan. Än mindre raka benen, ge mig kyla så jag kan ha strumpbyxor igen.


   
SvaraCitera