Aviseringar
Rensa alla

Vad saknar ni på Spotify?


Beatles och Pink Floyd spklaert!


   
SvaraCitera

Som många skrivit tidigare - The Beatles. 


   
SvaraCitera

anledning att använda skiten...??


   
SvaraCitera

Avskyr dock cachmappen som samlar massa filer från spotify på flera gb... har visserligen flyttat den från den primära ssdn till en lagringsdisk med gott om utrymme men ändå :((( 


   
SvaraCitera

Smilen: Det är endel som kan förändras med Spotify nu. De tog bort många låtar med Blind Guardian och Gamma Ray, sedan har de mage att inte lägga upp allt med Porcupine Tree och sedan saknar jag Tool.

Skärpning Spotify!!!

är ju sannolikt inte spotify utan artist/skivbolag som bestämt...

ont saknar att man inte kan sortera listorna, alls, i webbgränssnittet. tänkte skriva att jag saknar att kunna sortera sökresultat också, men de har tydligen fixat det.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

i första hand... en fungerande app för WP


   
SvaraCitera

Saknar avsaknaden av reklam då jag inte har premium. 


   
SvaraCitera
karina

Jag saknar mer musik från Thomas Jack och andra trop house artister. Lite synd att man hittar det mesta först på Soundcloud och sen tar det några månader innan det kommer upp på Spotti. 


   
SvaraCitera

Det mesta av det som klagats på i den här tråden finns fullt fungerande i Apple Music vilket är gratis i 3 månader för alla med iPhone/iPad/Mac. Vet att tråden inte är till för att lista alternativ men tänkte att jag kunde skriva det ändå 🙂

(Nej, jag försöker inte göra någon slags reklam utan berättar bara mina egna åsikter)


   
SvaraCitera
Spyro

Techno, House, Dance, Electro, Remixes, Mashups. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Anton & Affe saknar jag som fan! Älskar deras Hiphop. Man måste gå in på LastFM för att lyssna på dem.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Spyro:
Techno, House, Dance, Electro, Remixes, Mashups. 

Ja det saknas nog mycket true house.


   
SvaraCitera

fucking lyrics 


   
SvaraCitera

Saknar mest bra ljudkvalitet. När ska Spotify börja erbjuda FLAC-format? 160 kbps MP3 (gratisstreaming) eller 320 kbps MP3 (betalalternativ) är ju lite trist.  Tumme ned   Ledsen   Arg   Gråter

Dessutom katastrofala låga 96 kbps MP3 på mobilen är ju rena skämtet!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Pennyroyal:
fucking lyrics 

This, men hur skulle det funka?


   
SvaraCitera