Aviseringar
Rensa alla

Vad ska du göra med din kropp?


Ämnesstartare

Okej, mina fantasier om vad som ska hända med min kropp när jag dör.
1. Jag ska låta min kropp ätas av lejon.

OM detta skulle vara olagligt så hade jag innan jag dog

2. Klätt ut mig till stålmannen och hoppat ifrån ett höghus, folk som sedan ser mitt lik kommer baa, Woah, han trodde att han kunde flyga...
en gammal... död gubbe trodde att han kunde flyga.

Det hade varit värt det.
Vad tänker du göra / fantiserar du om att i teorin göra med din kropp när du dör?'
kul att veta.


   
Citera
Ämnesetiketter

Uppstoppad, på bästa position i mitt barns sovrum [mad].


   
SvaraCitera

Om jag dör som ung i exempelvis cancer, viker jag ut mig för pengar som jag sedan skänker till välgörenhet eller liknande.

Dör jag av åldern och inte har barn eller man så tänker jag skämma ut mig själv. Underhålla folk på konstiga sätt. Bete mig galet ute.


   
SvaraCitera

Jag vill skänka min kropp till en nekrofil, kul att kunna glädja någon efter sin död. Jag har alltid tänkt att jag kommer dö genom självmord, så då att komma överrens innan om vart han ska hämta mej och vilken tid han får anlända till platsen.

Ett skräckscenario vore ju om han dök upp innan man var riktigt död, och han inte hade tålamod att vänta med att tränga in i trädgårn innan jag nått Paradiset.

Det som Nintendo föreslog med donationsregister var en bra ide.


   
SvaraCitera

Låta den ruttna sådär riktigt fräscht och mysigt i en kista : D

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nåja, efter att jag skänkt bort ett par användbara organ åtminstone.


   
SvaraCitera

Hela grejen med att dö känns allmänt osexigt så jag avstår helst.


   
SvaraCitera

Donera mina organ till där de gör nytta. Sen blir kremerad troligtvis. Sprida askan i vinden och säga hej då.


   
SvaraCitera

Bryr mig inte, men nice om min kropp går till nån vettig forskning eller liknande.


   
SvaraCitera

Tänker donera allting som går att använda.


   
SvaraCitera

Donation. Forskning. Om någon vill äta mig är det okej.


   
SvaraCitera

vill kremeras sen ska askan blandas med melonfrön så en tjej kan äta dom så växer det en melon i hennes mage så ligger jag där igen [crazy]


   
SvaraCitera
Zsasz

JoElite:

2. Klätt ut mig till stålmannen och hoppat ifrån ett höghus, folk som sedan ser mitt lik kommer baa, Woah, han trodde att han kunde flyga...
en gammal... död gubbe trodde att han kunde flyga.

Jimmy Carr [no-no]

Kan inte säga att jag riktigt bryr mig vad som händer med min kropp när jag är död, men for the lulz så får jag väll säga antingen en "Colab" uppstoppning (Hälften björn hälfen människa?) eller kanske en "Död kropp bortskänkes för kannibalism"-annons på blocket?.. Eller kanske styckas och sålts till blivande patiologer som ett "mänskligt pussel"..? Vafan, inget av det kommer hända ändå..


   
SvaraCitera

Semi:

Hela grejen med att dö känns allmänt osexigt så jag avstår helst.

Öh, nej?


   
SvaraCitera

ska dö, sluta bry mig, och förmultna. har slutat bry mig sen så bryr mig inte så mycket. de som vill roa sig med mitt lik får ta för sig själva.

Dold text: har för mig att mitt magstycke skulle bevaras på något vis, och att vissa delar av mitt skinn ska garvas och bli klädesplagg. ett urval av mina vackraste ägodelar (som bara är en förlängning av min person) skänks bort till div. personer.


   
SvaraCitera

Jag vill ha en Boromir-begravning. [blush]


   
SvaraCitera