Aviseringar
Rensa alla

Vad ska du göra med din kropp?


"Bara jag får ha mitt ansikte kvar dolt i min älsklings hår."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

"mänskligt pussel"..

hahaha

Zsasz:

Jimmy Carr [no-no]

är iden redan tagen ;O?


   
SvaraCitera

Har inte för avsikt att dö, men står med i donationsregister ändå, så... ja, det.


   
SvaraCitera

en dag kommer jag bara vara försvunnen


   
SvaraCitera

kanske donera


   
SvaraCitera

Annars gillar jag konceptet att kremeras och sen tryckas ner i olika kulor. Alltså kulor till vapen.

Så jävla badass.


   
SvaraCitera

kommer ju liksom inte kunna bry mig om det när jag är död : P


   
SvaraCitera

fast iof skulle vilja vara såndär som som läkarstudenter får övnings-skära i :$ fast bara om jag dör medans jag är ung och snigg.

annars vill jag helst dö på något sådant sätt att man aldrig kan återfinna kroppen, typ bara drifta iväg i rymden eller nåt[blush]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

annars vill jag helst dö på något sådant sätt att man aldrig kan återfinna kroppen, typ bara drifta iväg i rymden eller nåt[blush]

Det är ju mardrömsdöden ju.

Det är som att begravas levande fast värre.


   
SvaraCitera

jag tror jag vill ha kontroll över när jag dör men jag ska vara sjuk och dö i alla fall

sedan får jag gärna brännas upp och grävas ner i någon familjegrav om vi har kvar några sånna


   
SvaraCitera

Semi:

Det är ju mardrömsdöden ju.

Det är som att begravas levande fast värre.

neeeh det är ju raka motsatsen!!! tycker det låter som ett underbart sätt att dö, typ bara glida runt i tomma intet tills man dör av syrebrist.

sen är det ju dessutom jättecoolt att man inte kan mögla eller ruttna eller nåt eftersom att det är vakum. så man kanske landar hos några utomjordingar eller nåt 73783 miljoner år senare helt bevarad. fett coolt[party]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

tycker det låter som ett underbart sätt att dö, typ bara glida runt i tomma intet tills man dör av syrebrist.

Jag tror inte du kommer tycka det om det händer!

Nintendos BFF:

sen är det ju dessutom jättecoolt att man inte kan mögla eller ruttna eller nåt eftersom att det är vakum. så man kanske landar hos några utomjordingar eller nåt 73783 miljoner år senare helt bevarad. fett coolt[party]

Du kommer ju torka exakt lika bra?


   
SvaraCitera

Semi:

Du kommer ju torka exakt lika bra?

eller gör man det om det är vakum? man torkar ju för att luften suger åt sig vattnet liks? dessutom borde man ju frysa till is av kylan efter ett tag.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

eller gör man det om det är vakum? man torkar ju för att luften suger åt sig vattnet liks?

Du är ju inte i ett totalt vakum, du sitter i en liten rolig dräkt


   
SvaraCitera

Semi:

Du är ju inte i ett totalt vakum, du sitter i en liten rolig dräkt

man kan öppna visiret o vädra[blush]


   
SvaraCitera