Aviseringar
Rensa alla

Vad ska göras nu?


Ämnesstartare

Tjeena alla UM:are, ett tag sen nu 🙂
Vi kommer in i det direkt bara: Den här nya tjejen i min skola kom från en annan stad till Stockholm för ungefär 1 månad sen, pratade med henne i skolan lite när hon va ny, för vi går i samma språk klass. Efter 1 vecka eller så adda jag henne på FB och vi började faktiskt klicka direkt. Chatta i kanske 2 timmar sen nästa dag började jag att skriva till henne, och efter ca 1 timmes chattid så frågade jag om hennes nummer och fick det. Nu har vi messat i kanske 2 veckor sträck, (nästan varje dag), i onsdag frågade jag henne om hon ville gå till stan eller så, hon sa att hon var lite trött så jag sa okej såklart. Jag frågde henne i torsag om hon ville hitta på nåt på fredagen, hon sa ja. Men en timme innan vi skulle gå så sa hon att hon har några familje ärenden och ta itu med så okej sa jag såklart. Jag undrar om jag borde sluta messa henne ett tag, börjar att gilla henne mer än som en kompis, och tänk på att jag startade de flesta konversationerna med ''Vad gör du?''. - vid den stilen iaf, sen messa vi länge såklart. Men borde jag glömma bort henne ett tag eller fortsätta att smsa för hon verkar som att hon gillar när jag gör det?
Förlåt om det var lite slarvigt, är lite trött och skriver otroligt tyst, alla hemma sover.. 🙂
All hjälp uppskattas tack så mycket om du läst såhär långt, take care <3


   
Citera

Håll lite, låt henne alltså börja messa dig istället. Du kmr märka om hon e intresserad[wink]


   
SvaraCitera

håller med dessi 🙂 vänta och se vad som händer från hennes sida:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

håller med dessi 🙂 vänta och se vad som händer från hennes sida:-D

Tack för hjälpen, det löste sig 😀 Gjorde det ni sa och BOOOM fick et sms av henne idag, känns skönt att inte behöva starta konvon hela tiden 😀 Men tror du att hon gillar mig eller? Pratade med henne i telen i 1h dessutom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Håll lite, låt henne alltså börja messa dig istället. Du kmr märka om hon e intresserad

Tack för hjälpen, det löste sig 😀 Gjorde det ni sa och BOOOM fick et sms av henne idag, känns skönt att inte behöva starta konvon hela tiden 😀 Men tror du att hon gillar mig eller? Pratade med henne i telen i 1h dessutom 🙂


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Tack för hjälpen, det löste sig 😀 Gjorde det ni sa och BOOOM fick et sms av henne idag, känns skönt att inte behöva starta konvon hela tiden 😀 Men tror du att hon gillar mig eller? Pratade med henne i telen i 1h dessutom 🙂

det verkar så:-P tjejer smsar inte killar om dem inte gillar dem^^ fast om hon gillar dig på rätt sätt är ju en annan sak:-\

men utifrån det du har sagt så ja det gör hon:-)


   
SvaraCitera

håller me cuzlcan, hon gillar dig. På vilket sätt e väl ett frågetecken fortfarande, men vänta o se. Du kmr märka de [smile]


   
SvaraCitera

ibland kan man känna sig pressad, på både ett bra sätt om någon frågar en om man vill gå ut eller ses osv. Men det kanske bara är så att han är lite blyg, så låt henne komma till dig så märker du att om hon är intresserad eller inte. Om hon inte är det så har du ju försökt i alla fall[smile] så bli ej ledsen för det! Men hoppas det kommer bli bra, och låt det ta lite tid!


   
SvaraCitera