Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göa?


Ämnesstartare

hej hej
jag har haft kontakt men en kille som är 4 år äldre än mig. först var vi bara väldigt bra kompisar eftersom jag jobbar med honom, men sen så började han se mig som mer än bara kompisar/jobbakompisar. en deg var vi på väg hem från Norrköping med massa andra som vi känner i en och samma buss. efter ett tag började han massera mina bröst , jag orkade inte bry mig speciellt mycket, plus att det var rätt skönt.

några dagar efter det här hände så började han smsa med mig. jag täckte inte mer på det tills han frågade om jag ville ha sex med honom. jag sa automatiskt nej eftersom vi är kompisar och han är inte speciellt snygg. ha sa att han accepterade att jag inte ville. men så frågade han om vi kunde bli kk. när jag sa nej en gång till så slutade vi att smsa.

jag vet inte vad jag ska gör...

för någon vecka sedan så började vi prata igen. vi snapchat:ar också. men jag vet intevad jag vill... jag vet inte om jag vill ha sex med honom.

eftersom jag är oskuld så är jag också lite rädd att ja ska göra fel eller att detta kommer utväcklas till ett förhållande, eftersom han ser mig som mer än kompis.

vad ska jag göra?

// tjej på 16 år


   
Citera

muffinsexplotion: han frågade

muffinsexplotion: men så frågade han

muffinsexplotion: 4 år äldre än mig.

Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:/

S3ON:

Förvirrad


   
SvaraCitera

Var tydlig med att du inte vill sexa honom, lyssnar han inte utan fortsätter så ignorera fanskapet ba. 


   
SvaraCitera

du ska inte låta dig själv bli övertygad till något du inte vill. 


   
SvaraCitera

massera bröst är något jag skulle tolka som en invite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag vet


   
SvaraCitera
reben

har en jättebra minnesregel för situationer som denna:

vill du ha sex -> ha det
vill du INTE ha sex -> ha det INTE

om du inte vet så utgå från att du inte vill. du kmr märka när du väl vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
massera bröst är något jag skulle tolka som en invite

mm  men det var ju rätt så skönt plus att han liksom gjorde det även fast jag tog bort hans han först.
 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
har en jättebra minnesregel för situationer som denna:

vill du ha sex -> ha det
vill du INTE ha sex -> ha det INTE

om du inte vet så utgå från att du inte vill. du kmr märka när du väl vill.

kommer att använda den regeln i fortsättningen!


   
SvaraCitera

be någon av dina vänner som han inte känner att slå ner honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko:
be någon av dina vänner som han inte känner att slå ner honom

Hahaha det ska jag definitivt göra! 


   
SvaraCitera

Får känslan av att du är lite dålig på att säga ifrån. Skulle de vara så att han skulle försöka med någonting du inte vill. Alltså försöka ha sex med dig på plats så är det faktiskt okej med en pungspark. Det finns vissa undantag.


   
SvaraCitera

Du säger att han inte är snygg och att han har frågat ifall du vill ha sex med honom och att han har frågat ifall du vill bli hans "kk". Du har ju redan sagt nej till att bli hans kk och att ha sex med honom, vad vill du mer få svar på?


   
SvaraCitera