Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Nu är det så här att jag går andra året på gymnasiet och har blivit fruktansvärt kär i en tjej i min klass. Jag vill veta hur jag ska visa henne hur intresserad jag faktiskt är utan att göra bort mig totalt om hon dissar mig. Innan den här terminen pratade jag knappt med henne men numera pratar jag med henne nästan varje dag fast nästan aldrig ensam för hon är nästan alltid med sina 2 bästa kompisar men säger alltid godmorgon och så och jag brukar försöka prata med henne så ofta som möjligt. Hon är sjukt trevligt och söt. Jag känner att jag kanske inte är helt ute och cyklar och att hon kanske är iaf lite intresserad också men hur ska jag visa att jag är intresserad utan att totalt göra bort mig??


   
Citera
Hando

Bjud på godis då och då om du har, var snällare, ge fina/snälla komplimanger, umgås mer och mer med henne, sätt dig brevid henne på lektioner t.ex. osv; tror du fattar


   
SvaraCitera

ehm, fråga chans [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Bjud på godis då och då

Då blir du hennes sugardaddy. [y] Bokstavligt talat.


   
SvaraCitera

jaa fråga chans [y] eller när ni snackar flörta med'ne
och se hur hon reagerar [wink]


   
SvaraCitera
Hando

Trasigajeans:

Då blir du hennes sugardaddy. Bokstavligt talat.

Jo, men det var ju bara ett av många förslag, tog första bästa [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Jo, men det var ju bara ett av många förslag, tog första bästa

Och jag kunde inte låta bli att skämta om det, det var liksom serverat på silverfat [blush]


   
SvaraCitera

1. Gör dig inte till.
2. Ta det lungt.
3. Om du inte är vän med hennes bästisar försök att vissa lite intresse för dom med.
4. Försök vissa att du är lite extra snäll kanske, försöka flörta med henne.
5. Om hon tex ler mycket och/eller verkar gilla din närvaro fråga om ni kan göra nåt? Men fortfarande på vän nivå, försök att få de till bara ni två. Men om hon vill ha med en kompis så som sagt ta de bara lungt.

Juste anta inte saker heller, om du undrar något eller funderar över något så försök att ta upp de med henne på ett passande sätt.

Är ju iaf en början...


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

Och jag kunde inte låta bli att skämta om det, det var liksom serverat på silverfat [blush]

haha var ju faktiskt fyndigt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

Trasigajeans:

Och jag kunde inte låta bli att skämta om det

Förstår det

Trasigajeans:

det var liksom serverat på silverfat

Och ja, i stort sett så var det det [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom att du brukar prata med henne kan du ju fråga efter hennes mobilnummer eller e-mail? Så kan ni åtminstone snacka lite mer ostört och så lär du känna henne bättre.
Fortsätt prata med henne så mycket som möjligt och ge hennes komplimanger, som andra sa.
Sen kan ni säkert träffas ostört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En fråga till. Hur vet jag om hon är intresserad? asså typ små tecken och så jag är kass på att tolka sådant eller rättare sagt jag har nog lätt för att övertolka saker med tanke på att jag vill så gärna att hon ska gilla mig:P Så vad finns det för tecken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

3. Om du inte är vän med hennes bästisar försök att vissa lite intresse för dom med.

hell no..då tror hon ju att han bara är allmänt trevlig mot alla, han ska ju visa intresse för bara henne (fast såklart vara trevlig mot hennes kompisar om dom pratar med honom så han inte verkar som en idiot)


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

e (fast såklart vara trevlig mot hennes kompisar om dom pratar med honom så han inte verkar som en idiot)

haha sorry så jag menade. Men liksom självklart tydlig med vem han gillar men genom att vissa intresse för hennes kompisar så visar han ju intresse för henne ju. Om han tex frågar om de två kan göra nåt tror jag inte hon missförstår. [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera