Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag har en skitdryg unge som åker i våran buss till skolan. Hon skvallar typ allt för lärarna..

Jag smällde en smällare på busshållplatsen, vad gör hon. Skvallrar..

Jag har lust att göra nå tok på bussen... Men vad, Skämma ut henne ordentligt, Hon är rätt kraftig dessutom, Har ni nå idéer?


   
Citera

Skrik tjockis åt henne.[rolleyes] Eller så skiter du bara i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderar på att Fälla henne:)


   
SvaraCitera

Smäll en smällare... i henne! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, men då får jag en polisanmälan på mig, orka det....


   
SvaraCitera

Hmm typ fråga henne varför hon skvallrar hela tiden? [smile] Och säg åt henne att sluta! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göre, men hon ignorerar!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äre nån här som bor i Söderhamn, förresten? bra undrar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen har jag en dum jävel i min klass.. Som sa engång "Skaru ha en stänkare uppkörd i fittan" till en tjej, så nu vågar hon inte gå när han går, Hon är en 93a. Vad ska jag göra åt det.. Har aldrig pratat med henne, men lärarn säger att hon är trevlig....

Hon åker våran buss rätt ofta, nån som har tips på hur jag skulle kunna få kontakt med henne? Altså, hur gör ni, sätter ni er bara och babblar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haroldlowe12:

Sen har jag en dum jävel i min klass.. Som sa engång "Skaru ha en stänkare uppkörd i fittan" till en tjej, så nu vågar hon inte gå när han går, Hon är en 93a. Vad ska jag göra åt det.. Har aldrig pratat med henne, men lärarn säger att hon är trevlig

Altså hon vågar inte vara i närheten av honom. Hon stannar och väntar när vi går hem från bussen... Och jag vill inte bli indragen i detdär.. Jag var med honom när han gjorde det. Och känner mig dum, fast jag inte gjorde nå.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vågar jag sitta med henne, elr. Skulle ni våga, bara sätta sig sådär med nån nästan helt okänd. Men jag vet ju vart hon bor och vad hon heter, Sökt reda på ratsit...


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

vågar jag sitta med henne, elr. Skulle ni våga, bara sätta sig sådär med nån nästan helt okänd. Men jag vet ju vart hon bor och vad hon heter, Sökt reda på ratsit...

Sätt dig bredvid bara, och säg hej. Och skit i ungen som skvallrar. Bete dig som folk så har hon inget att skvallra på [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, men engång satt sig en klasskompis till mig, brevid henne, och då skvallra tjockisen. men lärarn sa inget. Lärarn sa till Tjockisen "Men heregud, Måste du skvallra altt?" till henne... Dels, är denhär som jag vill sitta med, mkt sötare och trevligare än dom i min klass..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äre nån som har nå tips:?


   
SvaraCitera
Hando

Hota den där ungen till döds nästa gång hon skvallrar [y] Eller skrik det elakaste du kan komma på åt henne.


   
SvaraCitera