Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Seriöst mogna.


   
SvaraCitera

Börja med att stava verkligen rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Börja med att stava verkligen rätt.

Trodde det här var ett av de mer seriösa forumen där man inte drygade så mycket men aja.

dryg:

vad ska jag göra??

Om du inte har nån kontakt med socialen eller någon som du kan bo hos så antar jag att du får stå ut så gott det går. Försök att vara ute ganska mycket så att du slipper vara hemma nu på lovet.
Försök kontakta nån släkting?

Lycka till hoppas det blir bättre :/


   
SvaraCitera

InteOkej:

Trodde det här var ett av de mer seriösa forumen där man inte drygade så mycket men aja.

Dryga? Jag uppmanar honom att stava rätt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Jag uppmanar honom att stava rätt bara.

Och vad har det med hans problem hemma att göra xP?


   
SvaraCitera

InteOkej:

Och vad har det med hans problem hemma att göra xP?

Han tas mer seriöst då.


   
SvaraCitera

Du kan ju bita ihop och låta åren gå. Den där känslan att inte orka bo hemma går över. Den känslan har nog alla i din ålder haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteOkej:

Och vad har det med hans problem hemma att göra

Det bevisar att han är en tönt som borde växa upp och sluta vara en sån otrolig mes. + att han bara behöver att vänta nåra år, då han inser vilken fruktansvärd jävla tönt han var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Det bevisar att han är en tönt som borde växa upp och sluta vara en sån otrolig mes. + att han bara behöver att vänta nåra år, då han inser vilken fruktansvärd jävla tönt han var.

På så vis 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteOkej:

På så vis

Japp, från ett stavfel kunde jag få ut all den informationen.
Jag e cool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag e cool.

Absoluta idolen jau


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Det bevisar att han är en tönt som borde växa upp och sluta vara en sån otrolig mes. + att han bara behöver att vänta nåra år, då han inser vilken fruktansvärd jävla tönt han var.

dina päron kanske inte od:ar och är arbetsnarkomaner så de e nog lättare för dej att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

od:ar

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

dryg: od:ar

?

overdose asså över doserar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

overdose asså över doserar

Aha, antog faktiskt det.
Om hans föräldrar är missbrukare så skall socialen komma in och hjälpa honom om han ber om det.
men jag tror inte att så är fallet, han verkar bara vara en stackars liten tonåring vars hormoner börjar härja och som BARA MÅSTE göra precis tvärtom än vad hans föräldrar säger.


   
SvaraCitera