Forumet - Vad ska jag göra

Vad ska jag göra

283 0 24
Jag började träffa en tjej för ungefär ett halvår sen och vi trivs jättebra ihop umgås ofta smsar/pratar varje dag. Jag gillar henne väldigt mycket, gav henne en rosa ros en gång och berättade att jag tyckte om henne hon blev väldigt glad och rörd men sa att det blir nog inget. M

Men jag tänkte att jag ger inte upp helt ändå eftersom jag gillade henne mycket och nog är ju inget definitivt nej, jag får ofta ge henne kramar och vara nära henne när vi gör något ihop.

Tex iförgår så var hon och några andra kompisar hemma hos mig på fest sen skulle vi tälta på kvällen och hon o jag låg brevid varandra och jag höll om henne hela natten och höll hennes hand, höll även om henne en stund när vi var vakna utan att hon bad mig ta bort armen eller tog bort den själv.

Hennes bästa tjejkompis har pratat en del med henne om mig och frågat om hon inte gillar mig ändå men fick bara som svar nja eller jo fast bara som kompis. Hon är en väldigt blyg och försiktig tjej eftersom hon aldrig har haft många kompisar och en pojkvän som det inte alls gått bra med.

Vet inte vad jag ska göra själv tycker jag iallfall att man låter inte en kille som man inte gillar ligga och hålla om en hela natten eftersom det ger felaktiga signaler speciellt när hon vet vad jag känner för henne?

Spana också in:

BLODÅDRA:

fan dissa mina förslag då jävla ankfarm tror ni vet vad ni snackar om men ni har ingen aning

Jag tycker ditt förslag låter så mycket bättre än dom där uppe dom har ingen koll alls och har väl så dåligt självförtroende att dom måste hålla på att attackera andra som vill fråga om tips.

Men ska försöka prata med henne och se vad som händer
Niclas20:

Vet inte vad jag ska göra själv tycker jag iallfall att man låter inte en kille som man inte gillar ligga och hålla om en hela natten eftersom det ger felaktiga signaler speciellt när hon vet vad jag känner för henne?

Måste kännas jävligt jobbigt. Du borde prata med henne om detta eller låta henna läsa ditt inlägg här, då förstår hon kanske bättre.

Eller så kör du på som vanligt och hoppas att hon inser vilken mysig kille du är, konstigare saker kan hända [cute]
Niclas20:

Vet inte vad jag ska göra själv tycker jag iallfall att man låter inte en kille som man inte gillar ligga och hålla om en hela natten

Låter som något jag skulle kunna göra, men det kanske bara är jag?
Fast iofs så är jag ju såndär person som är gillar närheten och att mysa å sådär men blir rädd då det börjar bli prat om förhållanden å så.. [cute]