Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra


Ämnesstartare

Jag började träffa en tjej för ungefär ett halvår sen och vi trivs jättebra ihop umgås ofta smsar/pratar varje dag. Jag gillar henne väldigt mycket, gav henne en rosa ros en gång och berättade att jag tyckte om henne hon blev väldigt glad och rörd men sa att det blir nog inget. M

Men jag tänkte att jag ger inte upp helt ändå eftersom jag gillade henne mycket och nog är ju inget definitivt nej, jag får ofta ge henne kramar och vara nära henne när vi gör något ihop.

Tex iförgår så var hon och några andra kompisar hemma hos mig på fest sen skulle vi tälta på kvällen och hon o jag låg brevid varandra och jag höll om henne hela natten och höll hennes hand, höll även om henne en stund när vi var vakna utan att hon bad mig ta bort armen eller tog bort den själv.

Hennes bästa tjejkompis har pratat en del med henne om mig och frågat om hon inte gillar mig ändå men fick bara som svar nja eller jo fast bara som kompis. Hon är en väldigt blyg och försiktig tjej eftersom hon aldrig har haft många kompisar och en pojkvän som det inte alls gått bra med.

Vet inte vad jag ska göra själv tycker jag iallfall att man låter inte en kille som man inte gillar ligga och hålla om en hela natten eftersom det ger felaktiga signaler speciellt när hon vet vad jag känner för henne?


   
Citera
Ämnesstartare

Starta en ankfarm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Häng gud!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ni inte bete er som normala människor och svara på ett normalt sätt ge fan i att svara då


   
SvaraCitera

du kan ju prata med henne? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

du kan ju prata med henne? 🙂

mm tänkt på det är bara det att jag har svårt för sånna grejer och vill inte riskera att tappa henne som vän om det inte skulle funkar

Fast kan ju bli så att jag tappar henne som kompis om jag inte pratar med henne om det heller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

du kan ju prata med henne? 🙂

Hahahha vaaafan näää!

Tror på ankfarmsförslaget nu efter närmare eftertanke!

Hur kan sånnahära INTE lösa alla problem man har? [shake][shake][shake]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Tror på ankfarmsförslaget nu efter närmare eftertanke!

Hur kan sånnahära INTE lösa alla problem man har?

fan dissa mina förslag då jävla ankfarm tror ni vet vad ni snackar om men ni har ingen aning

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honhg illar dig men vill iinte vara tsm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

fan dissa mina förslag då jävla ankfarm tror ni vet vad ni snackar om men ni har ingen aning

Jag tycker ditt förslag låter så mycket bättre än dom där uppe dom har ingen koll alls och har väl så dåligt självförtroende att dom måste hålla på att attackera andra som vill fråga om tips.

Men ska försöka prata med henne och se vad som händer


   
SvaraCitera

Niclas20:

Men ska försöka prata med henne och se vad som händer

du ska hålla henne i handen kanske om det känns bra

elr nej förresten men typ fråga henne och be henne VÄX UPP och sen så säger du snällt att du tycker om henne och hade velat knulla henne sen så slipper hon om hon inte vill sen.


   
SvaraCitera

gillar duck fåglar


   
SvaraCitera

åh! åh! Nicklas, Nicklas, Nicklas! Det finns många vägar du kan gå från här! Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han heter Nicklas20, vilket indikerar att han är född 1920, så han är förmodligen 88 eller 89 år gammal.


   
SvaraCitera