Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra


eller så är han mindre och visste inte vad han skulle heta när "nicklas" var upptaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzze90:

eller så är han mindre och visste inte vad han skulle heta när "nicklas" var upptaget

osannolikt


   
SvaraCitera

Men annars kan han även vara en bit över 20 om man gör ett användarnamn med sin ålder, vilket man inte gör för ens ålder ändras. Heter "Guzze90" av en anledning Wazzup!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niclas20:

Vet inte vad jag ska göra själv tycker jag iallfall att man låter inte en kille som man inte gillar ligga och hålla om en hela natten eftersom det ger felaktiga signaler speciellt när hon vet vad jag känner för henne?

Måste kännas jävligt jobbigt. Du borde prata med henne om detta eller låta henna läsa ditt inlägg här, då förstår hon kanske bättre.

Eller så kör du på som vanligt och hoppas att hon inser vilken mysig kille du är, konstigare saker kan hända [cute]


   
SvaraCitera

Var inte för på, hon kanske har svårt för att säga nej? har hon sagt att hon bara vill vara vän kanske det är så. Vill hon mer sen så kommer det nog fram ändå.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Niclas20:

Vet inte vad jag ska göra själv tycker jag iallfall att man låter inte en kille som man inte gillar ligga och hålla om en hela natten

Låter som något jag skulle kunna göra, men det kanske bara är jag?
Fast iofs så är jag ju såndär person som är gillar närheten och att mysa å sådär men blir rädd då det börjar bli prat om förhållanden å så.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Måste kännas jävligt jobbigt. Du borde prata med henne om detta eller låta henna läsa ditt inlägg här, då förstår hon kanske bättre.

Eller så kör du på som vanligt och hoppas att hon inser vilken mysig kille du är, konstigare saker kan hända

mm är asjobbigt att inte veta jo kanske ska göra det jo man kan ju alltid hoppas att hon inser det

Marshmallow:

Var inte för på, hon kanske har svårt för att säga nej? har hon sagt att hon bara vill vara vän kanske det är så. Vill hon mer sen så kommer det nog fram ändå.

mm kan vara så hon är ju väldigt blyg och försiktigt när det gäller killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Låter som något jag skulle kunna göra, men det kanske bara är jag?
Fast iofs så är jag ju såndär person som är gillar närheten och att mysa å sådär men blir rädd då det börjar bli prat om förhållanden å så..

kanske så hon är med inte fått lära känna henne riktigt på djupet och det vet jag att inte ens hennes bästa tjejkompis känner henne på djupet för hon släpper inte in folk helt


   
SvaraCitera
Jeay_L

Niclas20:

för hon släpper inte in folk helt

Kan ju ha med att göra att hon inte vill ha ett förhållande, jag är väl oxå lite så är få som jag kan berätta det mesta för..

Du skrev att hon hade haft ett förhållande som inte var bra tidigare? Det sätter helt klart sina spår..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera