Forumet - Vad ska jag göra?

Vad ska jag göra?

1728 0 86
jag kan inte släppa taget om min ex flickvänn! det har gått ca 1 vecka nu sen hon gjorde slut med mig. jag känner mig så nere o deprimerad hela tiden, jag hatar verkligen detta :( jag känner mig fortfarande sjukt förälskad i denna tjejen så de gör ont i hjärtat. jag kan inte bara släppa taget om henne liksom :( vad jag än gör så blir jag påmind om henne hela tiden..
varför känns det som om hela mitt liv e borta bara för att hon är de? :(
detta e fan ett seriöst problem :( jag mår jävligt dåligt över detta!!!
jag saknar till och med henne så mkt att jag gör vad som helst för att få henne tillbaka. men enligt henne e de verkligen slut :'(
hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps det går inte att bara glömma henne!

Spana också in:

ohYEA_:

stalka henne

va menar du?

Ending Jon:

Har samma problem, något mer allvarligt i för sig men ändå

då borde du veta att detta e ett kris läge!!. va har du för problem då?

Hando:

Du gör väl det i början, men ignorera det och kör hårt. Låtsas som att hon aldrig hade hänt typ

hmm det e bara så svårt att släppa den man fortfrande älskar o så,. jag e alltid seriös i förhållanden typ. jag e aldrig ihop med någon om inte kärlek finns. jag försöker glömma henne tro mig.
Ending Jon:

Hon lämnade mig för en annan snubbe, som kanske är 20 år äldre än henne. Enda sättet att lindra smärtan är att supa bort sig alternativ cutta sig

ahh ok [sad] de va inge kul de precis :/ förstår fan at det e jobbigt för dej. då har ju jag lite tur iaf. att hon inte dumpa mig för någon annan åtminstonde!

men jag har supit i 4 dagar, o vi gjorde slut för 7 dagar sen :/ att supa funkar inte för att glömma henne tyvärrr :( hmm
mästaren:

ahh ok [sad] de va inge kul de precis :/ förstår fan at det e jobbigt för dej. då har ju jag lite tur iaf. att hon inte dumpa mig för någon annan åtminstonde!

men jag har supit i 4 dagar, o vi gjorde slut för 7 dagar sen :/ att supa funkar inte för att glömma henne tyvärrr :( hmm

Aaa, nä det kanske inte är den rätta lösningen [wink]