Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

jag kan inte släppa taget om min ex flickvänn! det har gått ca 1 vecka nu sen hon gjorde slut med mig. jag känner mig så nere o deprimerad hela tiden, jag hatar verkligen detta 🙁 jag känner mig fortfarande sjukt förälskad i denna tjejen så de gör ont i hjärtat. jag kan inte bara släppa taget om henne liksom 🙁 vad jag än gör så blir jag påmind om henne hela tiden..
varför känns det som om hela mitt liv e borta bara för att hon är de? 🙁
detta e fan ett seriöst problem 🙁 jag mår jävligt dåligt över detta!!!
jag saknar till och med henne så mkt att jag gör vad som helst för att få henne tillbaka. men enligt henne e de verkligen slut :'(
hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps det går inte att bara glömma henne!


   
Citera

Men va FAN, det finns hur många jävla trådfaf im fsjfns sodfmgkjxdfgklvfn om exakt samma sak [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men va FAN, det finns hur många jävla trådfaf im fsjfns sodfmgkjxdfgklvfn om exakt samma sak

men vad spelar en jävla tråd för roll? orkar fan inte med detta jävla helvete längre hjälp mig ist!!!!!!!!!!!!!![cry]


   
SvaraCitera

Äsch har det bara gått en vecka? Vafan du kommer över henne till slut. Tiden läker alla sår du vet..


   
SvaraCitera
Hando

Ut å ragga merey [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Äsch har det bara gått en vecka? Vafan du kommer över henne till slut. Tiden läker alla sår du vet..

ja men jag kommer aldrig glömma den goaste tjejen i denna världen. skulle önska att de va så lätt men de inte det! vi har varit tillsammans i 5 år typ [cry] de glömmer man inte bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Ut å ragga merey

jag skulle gärna göra det men de kommer inte bli bra när jag tänker på henne hela tiden liksom 🙁


   
SvaraCitera

mästaren:

ja men jag kommer aldrig glömma den goaste tjejen i denna världen.

Finns skitmånga brudar ju verkar otroligt att just hon skulle vara den goaste...[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Finns skitmånga brudar ju verkar otroligt att just hon skulle vara den goaste...

ja men hon var helt jävla underbar, du anar inte vilken lyckosam kille jag va när jag hade henne 🙁


   
SvaraCitera

mästaren:

men vad spelar en jävla tråd för roll? orkar fan inte med detta jävla helvete längre hjälp mig ist!!!!!!!!!!!!!![cry]

Har samma problem, något mer allvarligt i för sig men ändå [cry]


   
SvaraCitera

[cry]
stalka henne


   
SvaraCitera
Hando

mästaren:

jag skulle gärna göra det men de kommer inte bli bra när jag tänker på henne hela tiden liksom 🙁

Du gör väl det i början, men ignorera det och kör hårt. Låtsas som att hon aldrig hade hänt typ [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

stalka henne

va menar du?

Ending Jon:

Har samma problem, något mer allvarligt i för sig men ändå

då borde du veta att detta e ett kris läge!!. va har du för problem då?

Hando:

Du gör väl det i början, men ignorera det och kör hårt. Låtsas som att hon aldrig hade hänt typ

hmm det e bara så svårt att släppa den man fortfrande älskar o så,. jag e alltid seriös i förhållanden typ. jag e aldrig ihop med någon om inte kärlek finns. jag försöker glömma henne tro mig.


   
SvaraCitera
Hando

mästaren:

jag försöker glömma henne tro mig.

Hando:

Ut å ragga


   
SvaraCitera

mästaren:

då borde du veta att detta e ett kris läge!!. va har du för problem då?

Hon lämnade mig för en annan snubbe, som kanske är 20 år äldre än henne. Enda sättet att lindra smärtan är att supa bort sig alternativ cutta sig [cry]


   
SvaraCitera