Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?!


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kan inte gör nåt förutom att be om det men hon kmr antagligen ba tycka du är jobbig då [zzz]

Jah, synd för ig då[cry]


   
SvaraCitera

Om hon måste be sin kompis att säga till dig att låta henne vara, så måste hon ju vara väldigt rädd för dig [smile]
Men ta det lite lugnare, gillar hon dig kommer hon väll att göra något åt saken, för hon vet redan vad du tycker. Gillar hon inte dig så finns det inte så mycket att göra åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Om hon måste be sin kompis att säga till dig att låta henne vara, så måste hon ju vara väldigt rädd för dig [smile]
Men ta det lite lugnare, gillar hon dig kommer hon väll att göra något åt saken, för hon vet redan vad du tycker. Gillar hon inte dig så finns det inte så mycket att göra åt saken.

Ja hon vet ju att jag gillar henne och innan sommarn börja så var hon lite kär i mig också. men då sen så förstörde jag allt[cry]


   
SvaraCitera

billabong 93:

Ja hon vet ju att jag gillar henne och innan sommarn börja så var hon lite kär i mig också. men då sen så förstörde jag allt[cry]

Vad jobbigt [sad] Varför måste alltid killar klanta till allting?[rolleyes] Vad gjorde du för fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Vad jobbigt [sad] Varför måste alltid killar klanta till allting?[rolleyes] Vad gjorde du för fel?

Jag var för ivrig att inleda ett förhållande med henne, och märkte inte att hon var redo att göra det[sad]
Så hon tyckte jag blev för dryg...


   
SvaraCitera

billabong 93:

Jag var för ivrig att inleda ett förhållande med henne, och märkte inte att hon var redo att göra det[sad]
Så hon tyckte jag blev för dryg...

Stackaren [sad] Finns väll inte så mycket du kan göra,
hitta någon annan som uppskattar din kärlek [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Stackaren [sad] Finns väll inte så mycket du kan göra,
hitta någon annan som uppskattar din kärlek [y]

Det är ju inte det lättaste heller[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förresten, vad gillar du att en kille som är kär i dig ger dig blommor och säger flörtiga kommentarer för att vissa ttt han är kär i dig?:P


   
SvaraCitera

Skaffa cash/deg/stålar/pengar i ofantliga mängder. Rätt som det är så kommer alla golddiggers strömma in.
Spelar ingen roll hur jävla "het på gröten" du är då...


   
SvaraCitera

let her be
let her be
let her be
ler her be

whispering words of wisdom let her be
and there will be a answer so let her be


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera