Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag har länge övervägt att bli medlem här och skriva av mig, men har alltid bangat. Men måste få lätta lite på detta innan JAG BLIR TOKIG!!

När jag var liten så brukade en nära släkting tafsa på mig, suga på mitt könsorgan samt tvinga mig att suga på hans. Det var flera år sedan och jag har aldrig berättat för någon. har alltid känt mig udda och utanför, tänkt på detta flera gånger per vecka.

jag orkar inte med detta längre, jag har även börjat kolla på andra killar nu. Kan min släkting ha "odlat" ett sjukt frö inom mig som nu börjat växa? det känns så, kan inte tänka mig att jag skulle dras till andra killar utan hans inverkan. Mina fantasier handlar nästan uteslutande om just de situationer han utsatte mig för.

Jag har en jättefin tjej men jag känner indikationer på att jag ligger rätt pyrt till eftersom jag inte kan prestera i sängen, hon har flera gånger sagt att jag är hopplös. om jag förlorar henne så kan jag lika gärna gå och dö, hon är den enda jag litar på idag.


   
Citera
Ämnesstartare

sug hans röv


   
SvaraCitera

Om hon inte är en blåst bimbo (med tanke på att hon säger att du är värdelös) och att ni faktiskt har ett bra förhållande, och har haft det i något/några år så borde du prata om det med henne i alla fall.

Fast jag får den känslan av att hon är den värdelösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Om hon inte är en blåst bimbo (med tanke på att hon säger att du är värdelös) och att ni faktiskt har ett bra förhållande, och har haft det i något/några år så borde du prata om det med henne i alla fall.

Fast jag får den känslan av att hon är den värdelösa.

Hon är den första tjejen jag någonsin haft och jag älskar henne över allt annat på jorden. men det är ju mitt fel till att hon säger jag är värdelös, det är ju mina "prestationer" hon har i åtanke när hon säger så. jag vet inte om jag ska dela med mig med detta till henne?
tänk om hon skrattar ut mig och berättar för alla andra bara?


   
SvaraCitera

du behöver en... psykolog...


   
SvaraCitera

malle:

men det är ju mitt fel till att hon säger jag är värdelös, det är ju mina "prestationer" hon har i åtanke när hon säger så

Man säger inte att någon är värdelös och menar det. Hon kan säga det om du gång på gång inte fattar vart fan klitoris sitter fastän hon har visat dig men annars kan jag inte komma på en anlending.

malle:

tänk om hon skrattar ut mig och berättar för alla andra bara?

Wow, vilket toppenkap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

du behöver en... psykolog...

men en psykolog? det kommer ju folk att fatta, vill ju inte att någon ska få veta av vad som hänt mig tidigare. om någon ser att jag går till psykologen så kommer ju folk börja snacka och då är mitt värsta scenario ett faktum


   
SvaraCitera

malle:

da

Först och främst hade jag personligen misshandlat gubben, jag hade skadat honom ordentligt, men det är ju bara jag.

Sedan får du tänka på att det inte är något fel att vara gay, nu är jag inte homosexuell, men hade inte haft något problem med att vara det. Det spelar väl ingen större roll?

Du måste nog försöka klura ut vad som försiggår inom dig och funderar på hur du skall bli bättre. Att berätta detta för dina föräldrar ser jag som ett måste och jag kan inte förstå att du har hållit denna hemlighet! Du har absolut inget att skämmas över, det är gubben som har det. Och om du inte vill spöa skiten ur honom, kan du iaf se till att anmäla honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Man säger inte att någon är värdelös och menar det. Hon kan säga det om du gång på gång inte fattar vart fan klitoris sitter fastän hon har visat dig men annars kan jag inte komma på en anlending.

ja det låter ju vettigt när du säger det sådär, men utan henne är jag ju absolut ingenting. jag gillar henne verkligen och tror att vi ska få allt på rätsida bara jag blir normal


   
SvaraCitera

malle:

men en psykolog? det kommer ju folk att fatta, vill ju inte att någon ska få veta av vad som hänt mig tidigare. om någon ser att jag går till psykologen så kommer ju folk börja snacka och då är mitt värsta scenario ett faktum

Om du går till t ex ungdomsmottagningen så behöver inte folk veta att du gått dit, inte ens nära och kära:)


   
SvaraCitera

malle:

ja det låter ju vettigt när du säger det sådär, men utan henne är jag ju absolut ingenting. jag gillar henne verkligen och tror att vi ska få allt på rätsida bara jag blir normal

Tänk ifall du presterar dåligt för att du känner att du måste hålla det hemligt för henne och smyga med vem du egentligen är, eller har blivit? Du tänder på andra killar vare sig det handlar om honom eller dig och det är inget fel MEN! Måste bara be dig hålla dig undan från äldre män eftersom det låter som självdestruktivitet (med tanke på att du nämnde vad du ville göra med de personerna).

Jag tycker att du borde berätta det för henne eller hitta någon som du inte tror kommer att säga det till andra människor. Om du förlorar henne på grund av en sådan sak är det bara fel att ens vara tillsammans med en sådan störd människa (om hon hade spridit det vidare vill säga).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är gud:

Du måste nog försöka klura ut vad som försiggår inom dig och funderar på hur du skall bli bättre. Att berätta detta för dina föräldrar ser jag som ett måste och jag kan inte förstå att du har hållit denna hemlighet! Du har absolut inget att skämmas över, det är gubben som har det.

jag känner mig inte attraherad av homoporr alltså, de enda gångerna jag går igång på riktigt är då jag tänker tillbaka på de ögonblick jag hade när jag var liten med honom.

det känns som något förbjudet, allt annat känns som "filmjölk" i jämförelse. ett vanligt samlag är ju bara att glömma. har dock till för min förskräckelse märkt att jag går igång lite på tankar om att jag och ett barn är intima, och då räcker det enbart att jag tänker på lite lätta smekningar.

MEN DET ÄR INGET JAG SKULLE GENOMFÖRA! då skär jag hellre kuken av mig, sjuka tankar jag inte får ut ur min hjärna, vet inte vad jag ska göra


   
SvaraCitera

Du är inte sjuk eller onormal.

Du har blivit utsatt för övergrepp och du kan behöva hjälp med att bearbeta det. Du kan göra det på olika sätt, du vet bäst själv vad som är rätt för dig. Du kan prata med en kurator eller psykolog, du kan polisanmäla, du kan konfrontera din släkting eller prata med dina föräldrar. Det finns nog många fler sätt att bearbeta det på.

Om din flickvän kallar dig hopplös så är min gissning att hon är respektlös. Du borde inte behöva höra sådant från henne eller någon annan. Du är inte hopplös. Säg i från om din flickvän behandlar dig respektlöst, hon har inte rätt att göra det.


   
SvaraCitera

malle:

vet inte vad jag ska göra

Det verkar ju ändå som om du på något sätt har erkänt att du har dessa tankar. Tala med personer irl om det, dina päron etc. Det tror jag hjälper mycket. Sedan vem är gubben, hur gammal är han nu? Han förtjänar fan inte att leva.. Bor du i västsverige ställer jag upp [party]


   
SvaraCitera

malle:

MEN DET ÄR INGET JAG SKULLE GENOMFÖRA! då skär jag hellre kuken av mig, sjuka tankar jag inte får ut ur min hjärna, vet inte vad jag ska göra

Det är vanligt att personer som har blivit utsatta för övergrepp och våldtäkt som barn har sådana tankar som du har. Därför är det viktigt att du bearbetar det ordentligt. Eftersom du lika lite som någon annan som blivit sexuellt utnyttjad på något sätt har gjort något fel har du ingenting att skämmas för, även om det kan kännas så. Även om du inte känner dig redo att tala med någon i din närhet så kan du tala med en psykolog utan att någon annan behöver få reda på det.


   
SvaraCitera