Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag har träffat en trevlig och vacker tjej och vi hade en lång diskussion på MSN om allt möjligt, sen så kom vi fram till att vi ska mötas, vi bor i samma stad och vi känner varandra lite.

När man var hur glad som helst så blev hon tyst ett tag och skrev tillbaka att hon "träffar någon annan"... sen så slutade vi konversationen.

Man blev verkligen knäckt, men jag kan inte sluta tänka på henne och vill försöka få kontakten med henne igen, för man förstår ju nästan att det hon sa inte var sannt.

Har någon av er varit i samma situation, några tips på vad som är bäst för att få henne att prata med mig igen.

Tack[wink]


   
Citera

Ge upp.


   
SvaraCitera

Hm, ja. I ena sekunden är man intresserad, men sen försvinner det bara.. man har väl ingen ork, eller om hon så har bestämt att träffa någon annan är det för att hon är mer intresserad av honom. Dock idiotiskt att dissa någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Dock idiotiskt att dissa någon

Indeed it is, jag förstår inte varför hon inte berättade innan, jag menar, vi skickade till och med porträtt till varandra.


   
SvaraCitera

FreddeN:

Indeed it is, jag förstår inte varför hon inte berättade innan, jag menar, vi skickade till och med porträtt till varandra.

Jag tycker verkligen också att det är drygt att inte säga något. Man kan ju vara trevligt och säga: "Förlåt, men jag har hittat någon annan jag gillar mer" eller något sådant. Jag har själv varit med om diss och det svider rejält. Tycker du ska ta ett rejält snack med henne om att du inte accepterar det. Säg bara: "Om du hittat någon som betyder mer än jag, kan du glömma att jag finns kvar för dig", eller liknande. Då kanske hon får otur med denne kille och då har hon inte dig längre, hon kommer ångra att hon dissat dig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Om du hittat någon som betyder mer än jag, kan du glömma att jag finns kvar för dig

Det är ett alternativ, jag antar att hon inte kommer att göra någon stor framgång med den som hon träffar, om hon nu gör det över huvud taget, men jag var vänlig när hon sa det så jag inte tog stryk av det som hon kanske ville...


   
SvaraCitera

FreddeN:

Det är ett alternativ, jag antar att hon inte kommer att göra någon stor framgång med den som hon träffar, om hon nu gör det över huvud taget, men jag var vänlig när hon sa det så jag inte tog stryk av det som hon kanske ville...

Du borde fråga henne om hon själv blivit dissad, så kan hon gladeligen berätta hur hon kände sig. Det känns verkligen inte kul att bli dissad av någon man gillar.


   
SvaraCitera

FreddeN:

jag förstår inte varför hon inte berättade innan

nej, det förstår inte jag heller. dumt gjort.


   
SvaraCitera

hon verkar lite.. velig eller ntå


   
SvaraCitera
Nollan

Rätt lätt att ändra sig, och om man väl gör de så rår man ju inte för de, även om det kanske inte är så schysst mot den andra personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm... ja det är bara så mystiskt, vi pratade t.o.m att ta en fika någon dag, det måste ha vart något som hon inte gillade just i den minuten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Jag tycker verkligen

Haha, asså va? Du får det att låta som att dom har dejtat i evigheter, fått känslor för varandra och träffat varandras föräldrar. Dom har snackat med varandra på msn, EN gång. Det är ingen big deal överhuvudtaget, gud.

FreddeN:

Har någon av er varit i samma situation, några tips på vad som är bäst för att få henne att prata med mig igen.

Inget du kan göra direkt, och du bör inte heller göra någonting, då kommer hon bara tycka att du är jobbig. Låt det vara, är hon intresserad kommer hon söka kontakt, dvs skriva till dig på msn. Relax and take it easy, bro. Det finns fler snus i dösan! [cheers]


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Haha, asså va? Du får det att låta som att dom har dejtat i evigheter, fått känslor för varandra och träffat varandras föräldrar. Dom har snackat med varandra på msn, EN gång. Det är ingen big deal överhuvudtaget, gud.

Jag har något som kallas erfarenhet.
Men bara av att snacka en gång räcker. Inte kul när man börjat gilla varandra och sedan dissat.

Redan när jag var på G med någon, dömde han mig efter bara andra gången och allt var redan för mycket. Han dissade mig och nu har han en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Jag

Av att snacka en gång räcker inte. Man kan helt omöjligt börja gilla någon av att snacka en gång med någon över msn, det är helt absurt.

Att vara på G med någon och att snacka på msn är verkligen inte samma sak, get over it.


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Att vara på G med någon och att snacka på msn är verkligen inte samma sak, get over it.

Jag träffade visserligen honom på riktigt.. han tyckte det var mysigt med en första kram på första träffen, men sen tyckte han att jag var för blyg och blev supergalen av lite sprit.


   
SvaraCitera