Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ett tips: sattsa inte bara på en tjej utan ha flera på gång samtidigt så blir de avundsjuka på varandra.

Whooooops, funkar visst åt båda hållen.

You fail!!


   
SvaraCitera

pearlywhite:

You fail!!

[confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Jag träffade visserligen honom på riktigt.. han tyckte det var mysigt med en första kram på första träffen, men sen tyckte han att jag var för blyg och blev supergalen av lite sprit.

Detta är iofs inte alls relevant till tråd starten då det klart och tydligt framgår att FreddeN bara snackat med bruden en gång på msn. Dom har varken kramats eller druckit sprit tillsammans. [tard]


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Detta är iofs inte alls relevant till tråd starten då det klart och tydligt framgår att FreddeN bara snackat med bruden en gång på msn. Dom har varken kramats eller druckit sprit tillsammans. [tard]

Nej, det förstås. Giftet i mig får mig så snurrig, så jag vet nog knappast det gemensamma [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OceanCat:

Nej, det förstås. Giftet i mig får mig så snurrig, så jag vet nog knappast det gemensamma [party]

Människan är allt bra galen huh? [bigcheers] [wink]


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Människan är allt bra galen huh? [bigcheers] [wink]

Jovisst. Vi är mer galna och snurriga än de andra rasern.. typ djuren.. robotar xD haha [tard]


   
SvaraCitera

Ge upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungsynvinkel:

Ungsynvinkel

:

Jag tog inte upp det men vi känner varandra "ganska" bra, vi bor i samma stad till och med 😛


   
SvaraCitera

FreddeN:

Vad ska jag göra?

JUST [smile] !!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungsynvinkel:

Dom har varken kramats eller druckit sprit tillsammans.

Först så dricker vi inte, och för det andra så känner vi varandra "ganska" väl. Men i alla fall så har man börjat glömma henne sakteligen och man ska ta ett annat steg.


   
SvaraCitera