Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag är 16 år och oskuld. Jag har varit tsm med min pojkvän i ungefär 2 månader. Vi har då ännu inte haft sex. Men jag känner mig redo, men vi kommer aldrig så långt. För jag blir liksom kåt, men efter ett tag när han pillat på mig försvinner kåtheten och det gör bara ont istället. Och jag gör ju inte saken bättre, så jag fejkar att det är skönt, och han gör bara hårdare.

Vad ska jag göra? Vill ju vara kåt, och behålla kåtheten så jag kan njuta mera och få orgasm.

Help me please. Vad kan göra mig ännu kåtare?


   
Citera
Ämnesetiketter

menar du att han pullar dig då, när det gör ont? säg att han inte ska vara så hårdhänt


   
SvaraCitera

Knulla honom


   
SvaraCitera

kominikation är en viktig del i sexet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till han då [wink]


   
SvaraCitera

Säg bara till att det gör ont. Vissa ser olika på det. Själv tycker jag om smått hårdhänta, men det är klart man inte blir kåt om det gör ont. Säg bara till, det är den enda utvägen.


   
SvaraCitera

Berätta för honom när han pillar på dig vad du gillar och vad du inte gillar. Fejka inte, gör allt bara värre, tro mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom pilla en stund, sen kör du ner hans mun där.

Tungan är desto mjukare än ett par trevande killhänder.
Sen är det bara till att fortsätta utforksa efter det 🙂

GL !


   
SvaraCitera

Patrik_89:

kominikation är en viktig del i sexet

Eller kommunikation.


   
SvaraCitera

Fejka ALDRIG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver ta de lite lugnt och inte tänka på att du ska bli kåt för då blir de inte så. tänk på vad han gör och vad du gör, vad du vill göra och försöka att ta de lugnt och gör de ont eller gör han något du inte vill så säg till honom. du är 50 % av erat förhållande. så de ska vara minst lika skönt för dig som för honom.

Ingen panik, försök bara att ta de lugnt.


   
SvaraCitera