Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag är en kille som gillar både killar och tjejer, nu har jag inte haft en flört eller någonting på så otroligt länge, känns som ett fängelse och vet inte vad jag ska göra... vill verkligen träffa någon! Men hur ska man träffa killar på ett naturligt sätt? alltså inte nät dejting! [smile]
alla ni som berättar om era killar och tjejer måste ju har träffat dem också... [confused]


   
Citera

Finns det ingen gaybar i närheten där du bor? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo inne i stan , men är inte 18 än, När jag fyllt 18 vill jag nog åka dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns RFSL i närheten av där du bor??? RFSL Ungdom brukar ha lite olika aktiviteter så man kan träffa likasinnade,


   
SvaraCitera
elinc

om du gillar både killar och tjejer har du dubbelt så många att välja mellan, glhf [bigsmile]


   
SvaraCitera

Qruiser, akta dig för galna pedofiler dock.


   
SvaraCitera

elinc:

om du gillar både killar och tjejer har du dubbelt så många att välja mellan, glhf

Stämmer inte, enligt statistik skulle han bara ha 54-58% att välja mellan, heterosexuella tråkkillar är off limits. [sad]


   
SvaraCitera
elinc

Anarkandi:

Stämmer inte, enligt statistik skulle han bara ha 54-58% att välja mellan, heterosexuella tråkkillar är off limits. [sad]

Har du rätt i. Synd. [sad]
Man man kan ju alltid se men inte röra. Kan va rätt kul också. [rolleyes]


   
SvaraCitera

kristen gay:

Men hur ska man träffa killar på ett naturligt sätt?

Ha tålamod.

Anarkandi:

Qruiser

+

kristen gay:

naturligt

= Fail.


   
SvaraCitera
Kimpas

Anarkandi:

Stämmer inte, enligt statistik skulle han bara ha 54-58% att välja mellan, heterosexuella tråkkillar är off limits. [sad]

Haha sant ju [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kristen gay:

alltså inte nät dejting! [smile]

Vad är det för jäkla krav?
Jag har nästan träffat alla ex förutom ett på det viset!:p


   
SvaraCitera

Kimpas:

Haha sant ju

elinc:

Har du rätt i. Synd.
Man man kan ju alltid se men inte röra. Kan va rätt kul också.

Insåg just att det bara var 50% oavsett. Råkade förutsätta att man som bi kan få alla av det motsatta könet, men de är ju också homo.

Men visst, kul att se.


   
SvaraCitera

det är ju en pridefestival snart, köp något där så att de fattar att man är bi/homosexuell


   
SvaraCitera