Forumet - vad ska jag göra... =(

vad ska jag göra... =(

2081 0 52
jag tror jag drunknar i tårar snart. Jag orkar verkligen inte med det här.

Har ätstörningar och vi har nu kommit fram till att jag ska få bo 2 veckor inne på ett ätstörningscentrum. =( jag vill verkligen inte, det är en plåga. Jag tänker skada mig själv, jag tar nästan hellre livet av mig än att bo där..
Jag vet inte vad jag ska göra, jag har FFS sommarlov, och är en ungdom som vill umgås med sina kompis..

allt är ett jävla helvete. jag gråter seriöst varje fucking jävla dag. [cry][n]

Spana också in:

malinn:

ag tänker skada mig själv, jag tar nästan hellre livet av mig än att bo där..

Låter väldigt korkat.

Ta livet av dig p.g.a två veckor där du får hjälp?
Där du kan ta dig ur ätstörningen?

ta emot hjälpen istället för att kämpa emot om du inte vill ha det värre framöver i livet
Harpyja:

Låter helt underbart.

Du driver.. =S

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

vill du inte ha hjälp så är det ju bara att stanna hemma. men det är ju otroligt korkad inställning du har.

Sjäövklart vill jag de, men jag är bara 14 och mina föräldrar måste bestämma om ja ska dit eller inte, ja får inte välja själv.. =/ ja tkr mamma och pappa kan "sköta mig"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ArbetaMera:

Oavsett vad du gör, så ska jag be för dig.

Hehe..Tack! [smile]
Det är ju för fan bara två veckor!
Och om du verkligen VILL bli frisk så måste du ju kämpa.
Själv har jag gått på en behandling i över ett år
och för att få gå på en behandling måste man verkligen ha viljan för det bättre.
Vad är annars meningen med att ödsla statens pengar på en som egentligen inte vill ha dem?
malinn:

Vad har du gått på för behandling?

*och jo klart jag vill ha hjälp men jag är bara orolig att dom kommer proppa i mig mat jag INTE gillar.. =( väldigt petig, alltid vart!

Maten kan aldrig passa ens smak varenda gång, och det är troligen bara en god sak ibland då det kommer till övningens skull.
Du, det där var en riktig mardröm för mig då det inte var gott eftersom att maten inte "gjorde något gott alls" - och det är ju någonting som man måste lära sig hantera. Blir man bjuden på något inte alltför gott måste man ju ändå vara kapabel till att äta det.
Sedan dessa ibland vidriga konsistenser och vad som man finner laddat.

Men allting är för övandets skull.
Och sådant som inte dödar en gör en bara starkare.[smile]
mopsen:

det är väl ingen som helt genom VILL bli frisk från äs.

Det är självklart, eftersom att man innerst inne inte vill inse faktum.
Jag ville innerst inne gå upp i vikt,
men min kropps konsekvenser gjorde mig rädd.
Rädslan för att min arm skulle knäckas då jag drog av en tajt långtröja, att jag fick fyra hål i tänderna utav näringsbrist, att min puls var 52... det var en hemsk rädsla vara livrädd för sig själv.

Men självklart har du rätt på ett sätt,
för man vill ju på ett vis inte bli av med sitt "medvetande" om vad sakerna innehåller...