Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra... =(


Ämnesstartare

jag tror jag drunknar i tårar snart. Jag orkar verkligen inte med det här.

Har ätstörningar och vi har nu kommit fram till att jag ska få bo 2 veckor inne på ett ätstörningscentrum. =( jag vill verkligen inte, det är en plåga. Jag tänker skada mig själv, jag tar nästan hellre livet av mig än att bo där..
Jag vet inte vad jag ska göra, jag har FFS sommarlov, och är en ungdom som vill umgås med sina kompis..

allt är ett jävla helvete. jag gråter seriöst varje fucking jävla dag. [cry][n]


   
Citera

Två veckor av elva möjliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Två veckor av elva möjliga.

ja, men det är ändå hemskt.. att behöva bli matad o inte få gå ut.. bara ligga inne på ett jävla hem i 2 veckor..


   
SvaraCitera

Ta mot vården och sikta på att bli frisk eller bli frisk själv (om det är möjligt)

alternativt:
tro på Kristus och Gud

omvänd

Be I Jesu kristus namn till Gud att bota dig.

Oavsett vad du gör, så ska jag be för dig.

[love]


   
SvaraCitera

malinn:

ja, men det är ändå hemskt.. att behöva bli matad o inte få gå ut.. bara ligga inne på ett jävla hem i 2 veckor..

Låter helt underbart.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

malinn:

ag tänker skada mig själv, jag tar nästan hellre livet av mig än att bo där..

Låter väldigt korkat.

Ta livet av dig p.g.a två veckor där du får hjälp?
Där du kan ta dig ur ätstörningen?

ta emot hjälpen istället för att kämpa emot om du inte vill ha det värre framöver i livet


   
SvaraCitera

vill du inte ha hjälp så är det ju bara att stanna hemma. men det är ju otroligt korkad inställning du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Låter helt underbart.

Du driver.. =S

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

vill du inte ha hjälp så är det ju bara att stanna hemma. men det är ju otroligt korkad inställning du har.

Sjäövklart vill jag de, men jag är bara 14 och mina föräldrar måste bestämma om ja ska dit eller inte, ja får inte välja själv.. =/ ja tkr mamma och pappa kan "sköta mig"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ArbetaMera:

Oavsett vad du gör, så ska jag be för dig.

Hehe..Tack! [smile]


   
SvaraCitera

OT.

''Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se I går 23:28''

Varför postar anorexiabarn i 9 av 10 fall trådar i fel forum, när det finns ett forum avsett för ÄS? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaxxe:

Varför postar anorexiabarn i 9 av 10 fall trådar i fel forum, när det finns ett forum avsett för ÄS? [confused]

förlåt då.. jag kan inte ungdomar.se så himla mkt. Ny lixm!


   
SvaraCitera

malinn:

Sjäövklart vill jag de, men jag är bara 14 och mina föräldrar måste bestämma om ja ska dit eller inte, ja får inte välja själv..

om dina päron inte anser att dom kan så får du ju acceptera det och inse att dom gör vad som är bäst för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

om dina päron inte anser att dom kan så får du ju acceptera det och inse att dom gör vad som är bäst för dig

Ja, men jag VET upp till 100% att ja kan klara av det här om dom inte låter mig bo där... 🙁


   
SvaraCitera

malinn:

ET upp till 100% att ja kan klara av det här om dom inte låter mig bo där... 🙁

bevisa det för dina päron då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bevisa det för dina päron då

Ja, ska försöka men just nu är dom på landet och jag hos min mormor.. Och dom har redan BESTÄMT sig att vi ska bo där i 2 veckor.. =/ de är inte "förhandlingsbart" som dom säger.. [shake]


   
SvaraCitera