Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag och min kille har varit tillsammans i ungefär två år. Vi har gjort slut för ett tag sen. Han med mig. Jag blev såklart ledsen men efter att han ångrat sig tog jag tillbaka honom direkt. Fel, jag vet.
Men hursomhelst. Då jag hade tagit tillbaka honom tittade jag på hans telefon. Han hade skrivit med en brud och jag frågade vem det var. Han ljög, sa att det var en helt annan tjej än vem det egentligen var.
Han lovade att inte skriva till henne mer, jag tog bort kontakten från hans MSN men nu finns hon där igen.
Förra veckan sovde jag över hos honom och gick och la mig tidigare, han skulle kolla twitter. När jag kom in dit tryckte han snabbt ned en konversation och jag frågade vem det var osv.
Sen för några dagar sen gick jag in på hans msn (dumt jag vet, men var i desperat behov eftersom min tillit inte ligger på samma nivå som den gjort) skrev åt tjejen och de chockade mig på sättet hon skrev:
Vad gör du din buse? och att hon skulle springa till Karlstad där vi bor osv.
Det lät mer som ett ragg än en vän.

Vad skulle ni gjort i min situation av det lilla ni har hört?


   
Citera

Göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Göra slut.

Det har du kanske rätt i att jag bör.
Men det är så jobbigt när man älskar personen och tvingas lämna honom. Men det går inte att kämpa för 2. Så du kanske har rätt.


   
SvaraCitera

You got played


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

You got played

Playad i två år? Tveksamt. Det är nu på slutet det har blivit såhär.
Varför tror ni att han är tillsammans med mig om det inte är mig han vill ha? Den frågan snurrar i mitt huvud.


   
SvaraCitera

kiesha:

Playad i två år? Tveksamt. Det är nu på slutet det har blivit såhär.

Nej, han gjorde slut. Insåg att han inte fick någon murra på annat håll, gick tillbaka dig tillfälligt och väntar på sitt nästa ligg. Played.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi blev tillsammans efter 1 dygn. Är det verkligen så ni killar tänker?


   
SvaraCitera

kiesha:

jag tog bort kontakten från hans MSN

[party]


   
SvaraCitera

Kan du inte lita på honom och är tvungen att vara inne på hans msn så bör du nog göra slut.


   
SvaraCitera

kiesha:

Det har du kanske rätt i att jag bör.
Men det är så jobbigt när man älskar personen och tvingas lämna honom. Men det går inte att kämpa för 2. Så du kanske har rätt.

Ja, jag har nog helt säkert rätt. :/
Tänk såhär; Bättre att göra slut nu och kunna gå vidare så fort som möjligt, han också, än att lida mycket mer och längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Ja, jag har nog helt säkert rätt. :/
Tänk såhär; Bättre att göra slut nu och kunna gå vidare så fort som möjligt, han också, än att lida mycket mer och längre.

Ja.. Jag orkar inte det här mera. Varför tror du han gör som han gör? Ärligt men utifrån det jag har skrivit. Kan vara bra att höra från någon som varken känner mig, eller honom.


   
SvaraCitera

kiesha:

Vi blev tillsammans efter 1 dygn. Är det verkligen så ni killar tänker?

Självklart. Vi vill ha kakan, men samtidigt äta upp den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Självklart. Vi vill ha kakan, men samtidigt äta upp den.

Haha, vad snackar du om?


   
SvaraCitera

kiesha:

Haha, vad snackar du om?

Jag vet inte, otroligt dålig på ordspråk.


   
SvaraCitera

kiesha:

Ja.. Jag orkar inte det här mera. Varför tror du han gör som han gör? Ärligt men utifrån det jag har skrivit. Kan vara bra att höra från någon som varken känner mig, eller honom.

Jag tror inte han vill ha dig längre. Man ljuger väl inte, och döljer saker, i en relation man gärna vill ska hålla och vara bra?
Säger inte att det inte betyder att han är kär i dig. Det kan han vara. Och han kanske älskar dig också.
Men uppenbarligen värnar han inte speciellt mycket om er relation, eller om dina känslor, och bara det gör väl honom inte till en speciellt bra kille? Människor förändras, och i och med det förändras situationer tyvärr också.
Titta på filmen "He's just not that into you" och gör sen slut.
Nu fick jag massa medkänsla. [sad] Kram.


   
SvaraCitera