Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Åtta lyckades bli magsjuk såhär lagom till nyår. Han har nu gått och lagt sig. Sitter alltså ensam med ostbågar, chips och alkohol.

Vad ska jag hitta på? Har ganska väldigt tråkigt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Dränk honom och hälsa från Ofelia att det var bäst så.


   
SvaraCitera

Pressa i honom ostbågar och sprit, sedan kan ni ha spysex [y]


   
SvaraCitera

Mäh, du skulle kommit till min underjordiska sammankomst och lagt plattor. [cute] Fast du kanske ej såg att jag bjöd in dig till facebookarret, mitt fel @ stress.


   
SvaraCitera

Gud, vilket vidrigt förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Mäh, du skulle kommit till min underjordiska sammankomst och lagt plattor. Fast du kanske ej såg att jag bjöd in dig till facebookarret, mitt fel @ stress.

Skulle ha gjort det, ja! Är svamlig och tänker för mycket. Lät dock tråkigt med föreningsformaliebyråkrati. Och du svarade inte på mitt meddelande. Gråt.


   
SvaraCitera

Capture:

Skulle ha gjort det, ja! Är svamlig och tänker för mycket. Lät dock tråkigt med föreningsformaliebyråkrati. Och du svarade inte på mitt meddelande. Gråt.

Meddelande telefonledes? Nyttjar ej telefon; den har legat i bitar på ett golv en stund nu, jag har inte idats foga samman den, då jag ändå finner det så hemskt läskigt att tala i telefon. Vi slickade för övrigt igen 62 kuvert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Meddelande telefonledes? Nyttjar ej telefon; den har legat i bitar på ett golv en stund nu, jag har inte idats foga samman den, då jag ändå finner det så hemskt läskigt att tala i telefon.

Nä. Svarade på ansiktsboken, ju. Tycker inte heller om att prata i telefon.


   
SvaraCitera

va? 🙁 mår min favorit åtta dåligt? åååtttiiiiiiis [sad].

ta hand om din man capture!! [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

va? 🙁 mår min favorit åtta dåligt? åååtttiiiiiiis .

ta hand om din man capture!!

Vad kan jag göra? Han sover ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått erbjudande att åka till "fest" i annan stadsdel. Är en bit bort. Lär inte kunna sova hemma. Känns omständigt. Vet ej.


   
SvaraCitera

Capture:

Vad kan jag göra? Han sover ju.

skojade ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öldakgidvhc


   
SvaraCitera

Mata han med kylarvätska som du spätt ut i nån trevlig rätt, om han redan spyr så...
Trevligt att höra föresten.


   
SvaraCitera
Åtta

Vill klargöra att denna tråd är till för att tycka synd om mig, inte Capture. Hon hade ju åtminstone ostbågar och alkohol. Jag hade en hink att kräkas i. [no-no]


   
SvaraCitera