Aviseringar
Rensa alla

VAD SKA JAG GÖRA?


Ämnesstartare

Har hela kvällen på mig. Vill göra någonting kreativt. Inte bara sitta vid datorn.

Jag har en tokstor sjö bara en bit bort. Jag borde träna. Jag funderar på ord. Någon gång ska jag skriva en bok. Färger är fina. Min cykel har varit oanvänd väldigt länge. Kläder ligger och skrotar i mitt skåp. Kameran ligger och är fin. Jag kan åka brum någonstans. Jag vill mysa så galet mycket, med någon fin pojk.

Har nog ingen att vara IRL-social med.

Hjälp mig. Kom med idéer. Bra idéer. DU VET ATT DU KAN

Image


   
Citera

Käka lite godis, gör något du tycker om att göra men egentligen inte borde göra pga borde göra andra mer nyttiga lr viktiga grejer och tänk "Det är ok."


   
SvaraCitera

sy något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simma i sjön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att skriva massvis av brev. Färgglada brev. kan sitta och göra det vid vattnet. Men vet ej vart jag ska skicka dom.

Åh. Ska skicka flaskpost. Det ska jag.

Fast kanske inte idag.

Jag vill göra folk glada. Hur? (+ överraskade, så inget skrivgrejs genom datorn)


   
SvaraCitera

Fota sjön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Jag vill göra folk glada. Hur? (+ överraskade, så inget skrivgrejs genom datorn)

Gör lermodeller och superlimma upp.

Sätt fast pengar i träd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Gör lermodeller och superlimma upp.

Sätt fast pengar i träd.

Åh. Smart. Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Åh. Smart. Tack!

:>

Har gjort #1. Det var lite pinsamt att göra det mitt inne i stan med massor av folk runtomkring. Men kul! Undrar om de sitter kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Undrar om de sitter kvar.

Åh, gör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Åh, gör!

Se efter menar du? Har de förevigade på bild så kommer inte sakna dem om de är borta. Men det vore kul och lite vardagsmagiskt om de satt kvar. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

vardagsmagiskt

[love]

Obs: ja, se efter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

[love]

Obs: ja, se efter!

Haha ja, det var den känslan jag ville få ut när jag satte dit dem! Att nån skulle gå förbi och börja undra över dem.

Ska görat nästa gång jag är nere i stan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Haha ja, det var den känslan jag ville få ut när jag satte dit dem! Att nån skulle gå förbi och börja undra över dem.

Åh. Fint!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Åh. Fint!!!!

Vad har du för idéer nurå?


   
SvaraCitera