Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra


Ämnesstartare

Jag har varigt tillsammans med min flickvän ett tag, och nu så känner inte jag som hon känner för mig och jag vill göra slut.
Men jag vet inte hur jag ska göra.
För tillfället bor hon en buss tur ifrån mig men snart kommer hon bo 4 bussturer ifrån mig.
Gör jag slut nu, så kommer hon vara förstörd och krossad när gymnasiet börjar.
Gör jag slut sen när skolan har börjat så kommer jag inte må bra de kommande veckorna.
Hur ska jag göra?


   
Citera

är väll bara att säga som det är [confused]


   
SvaraCitera

Gör slut nu.


   
SvaraCitera

Bara säg som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är väll bara att säga som det är

t

Jo visst kan jag göra det, men hon säger (aldeless för offta) att hon älskar mig mer än något annat. Och hon tar sin skolgång på aldeless för stort alvar, jag vill helst inte förstöra den


   
SvaraCitera

Glad Klocka:

et, men hon säger (aldeless för offta) att hon älskar mig mer än något annat. Och hon tar sin skolgång på aldeless för stort alvar, jag vill helst inte förstöra den

gör inte slut då.


   
SvaraCitera

lol hon kommer klara sig utan dig
man klarar sig oftast bättre än man tror, så länge man inte har dissat sitt gamla liv helt för käääärleken

gör slut så snabbt du kan typ (kanske inte nu mitt i natten, men du fattar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

gör inte slut då.

Det är också ett alternativ, men varje gång vi träffas så går hon mig på nerverna och lyssnar aldrig på mig. vilket gör att jag inte mår bra. det är där mitt problem ligger


   
SvaraCitera

Glad Klocka:

Det är också ett alternativ, men varje gång vi träffas så går hon mig på nerverna och lyssnar aldrig på mig. vilket gör att jag inte mår bra. det är där mitt problem ligger

är ju bara välja vems liv som är viktigast då.. och det gör du bäst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad Klocka:

hon tar sin skolgång på aldeless för stort alvar, jag vill helst inte förstöra den

du tar bara hennes tid när du skjuter upp med att dumpa henne vilket du ändå kommer att göra, hon kommer vara precis lika ledsen om du skulle dumpa henne nu eller om några veckor. Bättre att du gör det så fort som möjligt så att hon hinner ta itu med det innan skolan börjar, nu har hon ledigt och kan därför fördriva tiden med hennes vänner och lättare komma över dig.

Glad Klocka:

hon säger (aldeless för offta) att hon älskar mig mer än något annat.

WOW vad det ordet är uttjatat, folk slänger verkligen ifrån sig det ordet som om det vore en hälsningsfras och inte betydde något, typ.


   
SvaraCitera

DUMPA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

WOW vad det ordet är uttjatat, folk slänger verkligen ifrån sig det ordet som om det vore en hälsningsfras och inte betydde något, typ.

Hennes sätt att säga "jag älskar dig" är lite udda. så fort vi ses, "jag älskar dig, glöm inte det" och när vi skjills åt" Jag älskar och kommer alltid att älska dig, skulle inte klara mig utan dig"
hon säger det med för mycket känsla i rösten så de gånger jag har tänkt på att göra slut har jag ångrat mig och känt mig som en dålig person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad Klocka:

jag har tänkt på att göra slut har jag ångrat mig och känt mig som en dålig person

Alltså, om hon verkligen älskar dig som hon påstår att hon gör då vill hon väl att du ska må bra, vara glad och lycklig? Vilket du uppenbarligen inte gör därför är det bäst att dumpa henne innan hon får ännu starkare känslor för dig, var schysst men berätta hur det är så att du inte förstör henne totalt.

tror att du kommer känna dig som en sämre person ifall du hela tiden vill dumpa henne men aldrig vågar och sedan är tillsammans med henne i flera månander och slösar din & hennes tid och sen får hon reda på att du hela tiden tänkt göra slut eller så kanske du är otrogen och sårar henne mer. vad vet jag ..


   
SvaraCitera

Ärlighet varar längst.


   
SvaraCitera

Glad Klocka:

Det är också ett alternativ, men varje gång vi träffas så går hon mig på nerverna och lyssnar aldrig på mig. vilket gör att jag inte mår bra. det är där mitt problem ligger

Säg det till henne.

Glad Klocka:

Hennes sätt att säga "jag älskar dig" är lite udda. så fort vi ses, "jag älskar dig, glöm inte det" och när vi skjills åt" Jag älskar och kommer alltid att älska dig, skulle inte klara mig utan dig"

Låter som någon som är rädd för att förlora människor, i.e. e.g. en människa som är osäker på mänskliga relationer.


   
SvaraCitera