Forumet - vad ska jag göra ?

vad ska jag göra ?

296 0 12
jag är jätte bra kompis med en kille som heter...fredrik , fast han är ganska omogen...tex loggar in på min facebook & gör sjukt elaka saker där..
men iaf , jag gillar honom otroligt mycket! endå , han är oseriös för det mesta också..vilket jag började bli trött på , men jag brydde mig inte så mycket..tills min kompis sa till mig att han snackar skit om mig..
han hade tydligen sagt att jag var omogen , töntig och att jag inte kommer bli av med oskulden förrens jag var runt 30+ att jag hade ful kropp ?
jag blev så jäkla sur , och jag lovade min kompis att inte berätta att det var han som sa det till mig.( då skulle han få skit för det )
så jag skrev till fredrik..det såg typ ut såhär
jag : varför snackar du skit om mig ? är sjukt trött på dig nu!
han : haha vafan ? vad har jag sagt då ? och vem fan har sagt det ?
jag : fick höra att du hade sagt att (blablabla)? och det spelar ingen roll VEM som sa det.
han : men förfan ? vem är fittan som sa det !
jag : det spelar ingen roll ? jag tänker ändå inte säga det.
han : jag har verkligen inte snackat skit om dig , men säg förfan vem det va som sa det !
jag : okej , jag tror dig ? men jag fixar detta själv nu , ska snacka med den personen..

sen blev han brutalt jäkla sur och "sa upp" våran vänskap ? och vi har inte snackat med varrandra på en vecka , och jag saknar verkligen honom men vet inte hur jag ska göra eftersom att han HATAR mig nu..
är det jag som har gjort fel ? som typ "hoppade på honom" och började klaga på honom för alla hans fel..eller han som jämnt är kaxig och omogen och KANSKE snackar skit om mig ?

och jag vill inte "komma krypande" till honom , när han verkar helt ointresserad om att bli min vän igen :(

Spana också in: