Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra ?


Ämnesstartare

jag är jätte bra kompis med en kille som heter...fredrik , fast han är ganska omogen...tex loggar in på min facebook & gör sjukt elaka saker där..
men iaf , jag gillar honom otroligt mycket! endå , han är oseriös för det mesta också..vilket jag började bli trött på , men jag brydde mig inte så mycket..tills min kompis sa till mig att han snackar skit om mig..
han hade tydligen sagt att jag var omogen , töntig och att jag inte kommer bli av med oskulden förrens jag var runt 30+ att jag hade ful kropp ?
jag blev så jäkla sur , och jag lovade min kompis att inte berätta att det var han som sa det till mig.( då skulle han få skit för det )
så jag skrev till fredrik..det såg typ ut såhär
jag : varför snackar du skit om mig ? är sjukt trött på dig nu!
han : haha vafan ? vad har jag sagt då ? och vem fan har sagt det ?
jag : fick höra att du hade sagt att (blablabla)? och det spelar ingen roll VEM som sa det.
han : men förfan ? vem är fittan som sa det !
jag : det spelar ingen roll ? jag tänker ändå inte säga det.
han : jag har verkligen inte snackat skit om dig , men säg förfan vem det va som sa det !
jag : okej , jag tror dig ? men jag fixar detta själv nu , ska snacka med den personen..

sen blev han brutalt jäkla sur och "sa upp" våran vänskap ? och vi har inte snackat med varrandra på en vecka , och jag saknar verkligen honom men vet inte hur jag ska göra eftersom att han HATAR mig nu..
är det jag som har gjort fel ? som typ "hoppade på honom" och började klaga på honom för alla hans fel..eller han som jämnt är kaxig och omogen och KANSKE snackar skit om mig ?

och jag vill inte "komma krypande" till honom , när han verkar helt ointresserad om att bli min vän igen 🙁


   
Citera

är nog för att han heter fredrik


   
SvaraCitera

prata med honom o fråga


   
SvaraCitera

fy fan läste hälften, sen kändes det som om jag var 14 igen så orkade ej läsa mer.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är nog för att han heter fredrik


   
SvaraCitera

Blev lite dummare av att läsa det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojdå....


   
SvaraCitera

Klarade inte av det där språket men ta och prata med honom och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej...texten var en aning otydlig. Men FÖRSÖK förstå :):):)


   
SvaraCitera

är han värd att va vän med, om han behandlar dig så illa som du säger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja , eftersom att han för det mesta gör mig glad & han är bra att ha ! Det är bara ibland han beter sig riktigt illa..


   
SvaraCitera

Prata med han och se vad som händer 🙂 [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag snackade med honom innan..eller skrev till honom

jag : varför är du sur på mig igentligen ?
han : är inte sur på dig.
jag : okej..bra , för jag vill verkligen inte bråka med dig eller så...
-inget svar-
jag : hallå ?

& sen har han inte svarat sen i morse och jag vet att han har mobilen på sig...


   
SvaraCitera