Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Hej. Är 16 år och har inga vänner.
Jag tänker på självmord varje dag.

Jag vill bara försvinna bort från denna värld. Och jag har kommit in på ett skit gymnasium och kan inte betyg pga mina betyg.

varje dag jag går hem från skolan tänker jag hur jag lättast kunde ta mitt liv.

Jag är dessutom jävligt ful. aldrig haft en tjej. eller kysst en tjej 🙁
Jag vill inte berätta för mina föräldrar eller gå till någon klinik. Men de är kanske de man måste göra.

ÄNDRAT 2011-09-07 14:33

ÄNDRAT 2011-09-07 14:33

Redigerat av timeisrunningout - det är inte tillåtet att ge tips på hur någon ska ta livet av sig.


   
Citera
matteh

känner samma som dig


   
SvaraCitera

Jolleen:

Ni kan även kommer med idere med lätta självmord.

Självmord är en permanent lösning på tillfälliga problem var det någon här som sa, tycker det är ganska sant.

Jolleen:

Jag vill inte berätta för mina föräldrar eller gå till någon klinik. Men de är kanske de man måste göra.

Ja det är det, det du känner är inte något man ska stå ut med. Du behöver hjälp.

Jolleen:

Jag är dessutom jävligt ful. aldrig haft en tjej. eller kysst en tjej 🙁

Det är absolut inte ovanligt.


   
SvaraCitera

ring bup


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Självmord är en permanent lösning på tillfälliga problem var det någon här som sa, tycker det är ganska sant.

En permanent lösning på flera tillfälliga problem.
Problemen kommer ju inte bara försvinna när jag blir vuxen?

Dan_the_ironman:

Ja det är det, det du känner är inte något man ska stå ut med. Du behöver hjälp.

Men jag hade aldrig kunnat leva med att folk tänker så om mig. Typ mina föräldrar kommer säga det till andra sen vet alla deras kompisar om de och då kommer de typ tänka "där går en misslyckad jävel, eller liknande"

Dan_the_ironman:

Det är absolut inte ovanligt.

Nej. Men det finns ju ingen lösning på problemet.


   
SvaraCitera

matteh:

känner samma som dig

var det inte du som hade haft trekant? [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Exner

Jolleen:

"där går en misslyckad jävel, eller liknande"

Man är mer misslyckad om man inte försöker lösa sin problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ring bup

Vad ska dem göra? de är inte direkt de hjälper mig att få mer vänner/ få en tjej? De kommer bara prata med mig så mår jag bra någon månad sen är jag tillbaka i träsket igen.


   
SvaraCitera

Jolleen:

Nej. Men det finns ju ingen lösning på problemet.

jo

Jolleen:

Men jag hade aldrig kunnat leva med att folk tänker så om mig. Typ mina föräldrar kommer säga det till andra sen vet alla deras kompisar om de och då kommer de typ tänka "där går en misslyckad jävel, eller liknande"

sluta nojja

Jolleen:

Problemen kommer ju inte bara försvinna när jag blir vuxen?

nej men de är inte omöjliga att klara av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej men de är inte omöjliga att klara av.

De blir ju bara svårare och svårare med åren att skaffa vänner/familj. Ju äldre man är. desto svårare är de.


   
SvaraCitera

Jolleen:

De blir ju bara svårare och svårare med åren att skaffa vänner/familj. Ju äldre man är. desto svårare är de

problemet är att du mer eller mindre gett upp. Det är inte så svårt när man väl försöker.


   
SvaraCitera

Var precis lika stor fitta som du är nu när jag var 16. Det går över :E


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Självmord är en permanent lösning på tillfälliga problem var det någon här som sa, tycker det är ganska sant.

Hur bra om helst ju. [bigsmile]
Påståendet alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

problemet är att du mer eller mindre gett upp. Det är inte så svårt när man väl försöker.

Ja. Har gett upp helt på livet. har ingen livslängtan alls.

Skentrevlig:

Var precis lika stor fitta som du är nu när jag var 16. Det går över :E

Men Vissa lyckas kanske. Men det finns en stor risk att jag inte lyckas och kommer vara såhär misslyckad hela livet.

Och btw glömde skriva. Jag är helt retard. fuskade på massa prova i 7,8,9 så kan typ inte svenska/matte/engelska


   
SvaraCitera

Jävla loser. [confused]

Dold text: Seriöst, nu får du ringa BUP.


   
SvaraCitera