Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra..


Ämnesstartare

Vet inte om det här är rätt sektion att skriva detta .. men.

Jag är 14 år och är EXTREMT kär i en tjej .. hon är det vackraste jag sett, hon skriver så gulligt och är grymt snäll. Vi har aldrig träffats .. Mina kompisar har träffat henne eftersom dom känner en kille som bor där. Hon bor 100 mil från mig vilket gör det väldigt svårt .. och så var det ju det att hon har en pojkvän .. 2 månader har dom varit tsm. Jag kan inte kontrollera mig själv jag är så dragen till henne jag vill bara hoppa på planet flyga dit och berätta ..


   
Citera

Ge upp.


   
SvaraCitera

Har du pratat med henne någon gång, Sett i webcam? Eller har du bara chattat med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ni vad. Jag skiter i det det finns bara oseriösa snubbar här 🙂


   
SvaraCitera

Jag var inte oseriös men däremot verkar du inte kär i henne, det låter som en tonårs-förälskelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske det är, men aldrig har det varit så starkt..


   
SvaraCitera

Varför togs mitt inlägg bort? Vart ju inte OT direkt. [sad]


   
SvaraCitera

Så är det alltid. Det känns som att det aldrig kommer finnas någon annan att vara lika kär i, men så kommer det någon ny och den gamla kärleken blir bara ett minne.

Om du verkligen tycker om den där tjejen så tycker jag att du ska prata med henne och träffa henne. Det skulle aldrig fungera att vara tillsammans med någon man aldrig har pratat med eller aldrig har träffat. Kanske finns det någon som är ihop över internet men det verkar inte som ett givande förhållande.


   
SvaraCitera

S3ON:

Varför togs mitt inlägg bort? Vart ju inte OT direkt. [sad]

vad skrev du da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit småkär i flera personer under en kort period och den här tjejen kommer bara inte suddas bort sådär .. Visst jag vill träffa henne grymt mycket men 100 mil och pojkvän .. vet inte


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

vad skrev du da?

Att jag sitter i samma sits lite grann som TS, är otroligt kär i Angelina Jolie. [blush]


   
SvaraCitera

Jag vill inte göra dig ledsen för jag vet själv hur det känns att vara 14 år och äckligt kär. Men om du inte är beredd att göra någonting för att träffa henne så är det nog inte riktig kärlek.. Det kommer nya tjejer, jag lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

good game life


   
SvaraCitera