Forumet - Vad ska jag göra?

Vad ska jag göra?

949 1 15
Jag är en bisexuell kille på 18:år. Hela mitt liv(från det att jag upptäkte min läggning) så har jag övertalat mig själv att jag inte behöver något förhållande, men det var vist inte sant. det gör ofta ont inom mig som om jag inte kan andas fast jag andas helt perfekt när jag tänker på detta.

folk runtom mig vet inget om min sexuella läggning och så kommer det nog förbli.
men jag känner ändå att jag vill lära känna killar som man kanske kan ha en möjlighet att ta saker ett steg längre med ifall man vill.
jag har redan testat diverse sidor men det har än så länge varit misslyckat.
vad ska jag ta mig till?[sad]

Spana också in:

jag har väldigt många bra vänner och skaffa nya har aldrig varit något problem. Men jag är från en sån där typisk småstad där de enda bög/bi personerna som finns där är en till två udda utstötta personer som hänger med konstiga tjejer . och bland folk jag känner så är homo/bisexualitet något man verkligen inte får förknippas med.
tjoffsen:

Jag är en bisexuell kille på 18:år.......mig till?

Läste fram och tillbaka här... Vad är ditt problem egentligen?

Vad jag förstår så är det egentligen att få umgås med människor som du kan vara öppen inför och att få umgås med killar som är bi/bög så du har möjlighet att träffa en partner.
Har jag uppfattat det rätt då?
Att du är bisexuell spelar ingen roll för de som inte ska vara involverade i ditt liv. Din livskamrat kan vara en kvinna men också en man, blir det en man kommer människorna runt omkring att se det och förstå men annars är det väl bara onödigt då de inte har någon stor nytta av att veta. Egentligen har väl aldrig någon annan än du själv någon anledning att veta (förutom din partner då så klart)

Det finns många, fler än du tror, som är bisexuella eller förnekar sin homosexualitet. För mig personligen så bygger relationer från börjar på en vänskap, man lär känna någon, umgås och så kanske något sker utan att man har planerat det.