Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra för att bli intressant?


Ämnesstartare

jag har varit singel i lite mer än ett halvår och kände för någon månad sedan att jag var redo att älska igen så jag försökte mig på några datingsidor utan något direkt resultat.
Jag är trevlig, visar mig från min bästa sida, ger komplimanger m.m. Vad gör jag för fel?

finns det någon som kan ge mig några tips på vad jag ska göra för att någon skall ge mig chansen att visa hur bra människa jag är och hur lycklig jag kan göra henne?


   
Citera

pyyret:

Jag är trevlig, visar mig från min bästa sida, ger komplimanger m.m. Vad gör jag för fel?

din bästa sida kanske inte är så bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

din bästa sida kanske inte är så bra?

hur ska jag vara för att min bästa sida skall vara bra då?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

din bästa sida kanske inte är så bra?

[love]

- men mamma jag gör så gott jag kan..
- ahmen det är tydligen inte bra nog [smile]


   
SvaraCitera

Att göra så gott man kan är ju alltid bra. Men gör man inget som andra uppskattar så spelar det ju inte så stor roll. Vad andra uppskattar är dock svårt att veta då korrelationen mellan vad folk brukar säga sig tycka om och vad dem sedan visar att de tycker om är sällan särskilt tydlig, om ens existerande.


   
SvaraCitera

Var trevlig, sympatisk och dig själv bara. Vad mer kan du göra? Du kan ju inte spela någon roll heller.


   
SvaraCitera

pyyret:

Vad gör jag för fel?

pyyret:

Jag är trevlig, visar mig från min bästa sida, ger komplimanger m.m.

för desperat och snäll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

för desperat och snäll?

hur visar man att man är intresserad men inte desperat? [shake]


   
SvaraCitera

stryk det bra ifrån din mänsklighet och skaffa svårmod och cigaretter.


   
SvaraCitera

pyyret:

hur ska jag vara för att min bästa sida skall vara bra då?

Det kan jag inte svara på då jag inte känner dig.


   
SvaraCitera

Kärleken är ingenting man letar upp, den kommer per automatik! Om inte, så är du ej menad till att leva på det viset! [wink]


   
SvaraCitera