Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra för att få en kille!


S3ON:

DAMN, du menar att Jjenkan inte ser bra ut eller?

Jodå. Å andra sidan är många killar rent generellt väldigt utseendefixerade vid femton års ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TalesOfTheBrave:

Å andra sidan är många killar rent generellt väldigt utseendefixerade vid femton års ålder.

Jag tror det är mest snack! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt tjejer brukar ju få killar utan problem känns det som, förmodligen för att vi är ett kåt mindre nogräknat släkte. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow, det märks att du är desperat. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jjenkan:

Jag har liksom försökt varge morgon med att fixa ordning mig så mycket som möjligt för att bli snygg. Jag följer moddet med kläderna och allt men endå så tycks ingen kille fastna för mig. 🙁

Du kanske skall flörta lite också?


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Konstigt tjejer brukar ju få killar utan problem känns det som, förmodligen för att vi är ett kåt mindre nogräknat släkte.

Och jag som tycker att det är tvärtom 😛 Tjejer är inte lika kräsna med killar bara de har humor och självförtroende så går det bra. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Och jag som tycker att det är tvärtom 😛 Tjejer är inte lika kräsna med killar bara de har humor och självförtroende så går det bra. [rolleyes]

Visserligen men tjejer har det ändå lättare att få nån. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I'd hit it, du borde ju knappast ha någon otur i kärlekslivet tycker man. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du e supersöt, svenska killar kanske inte ser det men åk utomlands:D man hittar de coolaste killarna där iaf xD hihi 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja gullet[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jjenkan:

Vad kan jag göra för att killar så märka och gilla mig??

Var dig själv. Jag lovar, du kommer ändå inte att hitta någon bra kille som gillar dig för att du "fixar till dig på morgonen och följer modet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahha troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt hänger ju inte på utseendet? [confused]
Du kanske är för blyg.


   
SvaraCitera

Se till och vara trevlig och glad också.
Ingen gillar en bitch.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charm brewden.


   
SvaraCitera