Forumet - Vad ska jag göra i 2 timmar i kista??[sad]

Vad ska jag göra i 2 timmar i kista??[sad]

540 0 65

Spana också in:

Kista är rätt värdelöst nu för tiden. Det har typ blivit invaderat av kineser efter att alla företag har öppnat där. Typ ericsson och sånt. Fast... å andra sidan... kineser är bra. De blir alltid så skraja när man kommer och plingar på under påsk och halloween och så får man asmycket godis för att de är rädda att man ska hämta pappa annars. Eller nåt. Alla vet ju att kineser inte kan slåss.
Sara Hakimi:

Det är en förort :<

äh,då är d en by istället,förort låter så hemskt,är ju bara kineser här ;(

Sara Hakimi:

Det har typ blivit invaderat av kineser

vet,jag älskare[love]söta asiater man kan kolla på i bussen,vimlar ju av dom,även medelåldern är 30-40[sad]men d går med[blush]

Sara Hakimi:

Alla vet ju att kineser inte kan slåss.

alla vet att alla asiater i hemlighet är ninjor och kan karate[tard]

Sara Hakimi:

Typ ericsson

jag går mitt i skiten,it-universitetet,mitt i företagen[n]
Tözen:

h,då är d en by istället,förort låter så hemskt,är ju bara kineser här ;(

det är faktiskt en gammal by! För bara 30 år sedan fanns det typ bara bondgårdar där. :s

Tözen:

vet,jag älskare[love]söta asiater man kan kolla på i bussen,vimlar ju av dom,även medelåldern är 30-40[sad]men d går med[blush]

jaa, man tar vad som bjuds, likz!

Tözen:

alla vet att alla asiater i hemlighet är ninjor och kan karate[tard]

neej, det där är en myt! Det är bara Jackie Chan och Bruce Lee som är det.

Tözen:

jag går mitt i skiten,it-universitetet,mitt i företagen[n]

Jag gick också i skola där förut. [blush] Vi brukade driva som fan med alla kineser och amerikanska businessmen, heheh!
Sara Hakimi:

det är faktiskt en gammal by! För bara 30 år sedan fanns det typ bara bondgårdar där. :s

amagad,nu ska jag mobba kablash som påstår att JAG är en bonde när han själv bor på gammal bondgårdsmark!![mad]

Sara Hakimi:

jaa, man tar vad som bjuds, likz!

ja,om man är kräsen blir man utan kuk,man får hålla sig till sin liga,nördiga asiater är mig liga[blush]

Sara Hakimi:

Jackie Chan

[love][blush]eheheh,min favorit,damn[blush]

Sara Hakimi:

Jag gick också i skola där förut. Vi brukade driva som fan med alla kineser och amerikanska businessmen, heheh!

haha,jag måste följa den traditionen då,jag brukar mest gå in i kineser[sad]

martin312:

gör som alla andra i kista, bli kriminell

som 75% av min klass då[zzz]