Forumet - vad ska jag göra idag

vad ska jag göra idag

1903 0 31
Schism:

www.ungdomar.se

ja, det är ett bra tidsfördriv
men jag har rätt kasst internet som dör hela tiden och man får inte logga in på um för ofta under en för kort period har jag märkt, då blir man spärrad en timme [sad]

och det är ju ganska dött här idag

Slumpartad:

Serier.
TVspel.
Musik.

kan inte tanka serier [cry] annars är det typ bäst, ja
hade velat ha ett wii eller nåt så jag kunde aktivera mig utan att behöva känna mig aktiv liksom, men nu har jag inget wii
och inget annat tv-spel heller

Spana också in:

Slumpartad:

Har ett Wii... det har använts 2 gånger sedan jag fick det för ett par jular sedan. Du kan få det billigt [wink]

vad är billigt [wink]

davvelito:

Vad är det med den? =)

den är gammal, har ärvt den av farmor, så däcken har typ torkat. behöver nog bara nya däck [cute]

sarkasm:

städa med hög bakgrundsmusik, funkar som kul om man är tillräckligt rastlös.. faktiskt!

funderade på det ett tag, men får inte spela hög musik för resten av min family...... [sad] iofs skulle mitt rum behöva städas lite mer, gör nog det när jag har ätit klart!!

sarkasm:

har typ motsatt problem, borde göra en massa ting men kommer inte få för mig att göra något av dem.

vad borde du göra?
Slumpartad:

Öh.. billigt så som "jag-vill-bara-bli-av-med-skiten"-billigt.

:>

Slumpartad:

1500 plus frakt kanske. Den har laddningsstation till kontroller med också.

aa, tänker nog fundera seriöst på saken faktiskt. om du vill bli av med det liksom. har ju ganska dålig inkomst (läs: ingen inkomst alls)dock men har lite cash som jag kanske kan spendera!!!!
enhimmelskdrog:

funderade på det ett tag, men får inte spela hög musik för resten av min family...... iofs skulle mitt rum behöva städas lite mer, gör nog det när jag har ätit klart!!

då får du väl ha musiken i hörlurar dårå!
vad äter/åt du?

enhimmelskdrog:

vad borde du göra?

dra till bank, ringa och tjata på csn (100% säker att detta inte kommer ske pga involverar att ringa), köpa hårfärg och sedan färga, städa rum, påminna syster om att hon har erbjudit sig att visa vart min skola ligger.. LÄMNA SÄNGEN!

men nä.
[blush][sad]
davvelito:

Var ingen kärring![no-no]

är en kärring [blush]

sarkasm:

då får du väl ha musiken i hörlurar dårå!

ja, smart! tänkte inte ens på det lol

sarkasm:

vad äter/åt du?

en sånhär
Image

gott!

sarkasm:

dra till bank, ringa och tjata på csn (100% säker att detta inte kommer ske pga involverar att ringa), köpa hårfärg och sedan färga, städa rum, påminna syster om att hon har erbjudit sig att visa vart min skola ligger.. LÄMNA SÄNGEN!

aha, oj :( skulle inte heller våga ringa csn
men färga håret är ju kul! ska du färga svart?

Slumpartad:

Är ungefär samma pris jag hittade dem på Blocket för, plus att denna har laddningsstation och extra kontroller.

fräsigt :>