Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra? jag älskar henne så"


Ämnesstartare

Jag är kär en tjej, jag kan inte tänka på någon annan, hon är allt. vi har börjat träffas en hel del nu på slutet, men det känns som att det alltid är jag som får ta det första steget. det börjar bli lite frustrerande. men så en kväll när vi var ute så hade jag bestämt att jag skulle säga det till henne. men just då, just den kvällen så berättar hon att hon har en pojkvän. det verkar inte vara någon annan som vet något och hon säger inte vem det är. tror ni hon verkligen har någon eller är det bara en bluff? vad ska jag göra??
snälla hjälp mig!

jag bjuder på alla stavfel


   
Citera

om hon har det så säger det ju varför hon är som hon är mot dig
om hon bluffar så vill hon inte ha dig


   
SvaraCitera

Vincenco:

om hon har det så säger det ju varför hon är som hon är mot dig
om hon bluffar så vill hon inte ha dig

Helt rätt, i vilket fall så är du körd, glöm henne.


   
SvaraCitera

Fråga om hon vill ligga?


   
SvaraCitera

Vincenco:

om hon har det så säger det ju varför hon är som hon är mot dig
om hon bluffar så vill hon inte ha dig

men tänk om hon bluffar bara för att göra han svartsjuk?. Man kan aldrig vara säker med tjejer , vi brukar oftats spela ett spel , varför vi gör det har vi ibland ingen aning om varför.. Men varför berättar du inte bara vad nu känner.

eller så gör du som stiften skrev, fråga om hon vill ligga.. ;p


   
SvaraCitera

Stiften:

Fråga om hon vill ligga?

[y]


   
SvaraCitera

Åh, fy fan. Antagligen så talar hon sanning, jag ser inte varför hon skulle ljuga om det inte är så att hon vill bli av med dig.


   
SvaraCitera

Hon kanske tycker du är klängig och att hon vill ha lite space genom att säga att hon har pojkvän. Annars känns det som att hon borde berättat för dig tidigare att hon hade en och inte dölja vad han heter. Men av att läsa vad du skriver så verkar det som hon bara vill vara din kompis och allt du egentligen kan göra är att acceptera det och kanske inte vara lika "på" henne. Jag vet själv hur det är att vara sjukt kär, jag var också olyckligt kär där ett tag, men kom över det. Sen fick jag tillbaka känslorna för henne. Om duinte känner för att gå vidare så ta mitt råd och låt tiden avgöra vad som händer 🙂


   
SvaraCitera

är du smart så skiter du i henne , om du vill bli en man någon gång snart så skall du inte tåla sånt skit


   
SvaraCitera

Det finns nog inte så mycket du kan göra, tyvärr.
Varför skulle hon ljuga om att hon har pojkvän, och om hon nu skulle vara intresserad av dig, på det sättet som du är intresserad av henne på, varför skulle hon då säga det inför dig?

Love sucks.


   
SvaraCitera

Det finns nog inte så mycket du kan göra, tyvärr.
Varför skulle hon ljuga om att hon har pojkvän, och om hon nu skulle vara intresserad av dig, på det sättet som du är intresserad av henne på, varför skulle hon då säga det inför dig?

Love sucks.


   
SvaraCitera

larsasvenson:

en så berättar hon att hon har en pojkvän. det verkar inte vara någon annan som vet något och hon säger inte vem det är. tror ni hon verkligen har någon eller är det bara en bluff? vad ska jag göra??

Haha kör på ändå o se var det går.

MEN

Why the fuck är du förälskad i en tjej du inte ens är i förhållande med?

salem1:

Helt rätt, i vilket fall så är du körd, glöm henne.

Nejnej! Även tjejer som vänstrar kör med det där kortet. tjejer TESTAR hela tiden.

Han har fortfarande en chans om han spelar smart 😀

Renesmee:

Varför skulle hon ljuga om att hon har pojkvän, o

Pojkvän när det gäller tjejer är ett väldigt "shady" begrepp, att fortsätta o se var det går är bättre, mer av en utmnaning, svårare.


   
SvaraCitera

larsasvenson:

vad ska jag göra??

berätta för henne hur du känner för henne


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera