Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra? Jag dör..


Ämnesstartare

Min rygg är helt förstörd. Ensam hemma, ryggskott förmodligen, kanske kan vara diskbråck. Jag har MYCKET ont, vill inte ringa till sjukhuset lr något sånt för jag läser på internet att det går över på några dagar. Läser också att man ska röra på sig mycket, ta promenader. Får ont av att ligga/sitta. Benen känns jättetunga, som om man skulle dra ett stort släp med vikter bakom sig.. Asså jag blir orolig för jag vet inte vad som har hänt med mig, kan det vara något farligt? Vill inte få några permanenta skador eller så..


   
Citera

Yogi:

vill inte ringa till sjukhuset lr något sånt för jag läser på internet att det går över på några dagar.

Yogi:

Asså jag blir orolig för jag vet inte vad som har hänt med mig, kan det vara något farligt?

om du inte vet vad som har hänt, hur har du då tagit reda på att det går över på ett par dagar? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du inte vet vad som har hänt, hur har du då tagit reda på att det går över på ett par dagar?

Jo jag tror att det är ryggskott, men det kanske är något annat, alvarligare!


   
SvaraCitera

Men ring och hör vad dom säger, om de säger åt dig att komma in fast du inte vill kommer de inte tvinga dig, men ring och hör vad dom tycker.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera