Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra med honom?[sad]


Ämnesstartare

Träffade en kille i augusti, var full då (han med) och har aldrig träffat honom efter det. Han har dock mitt telefonnr och stalkar mig sjukt mycket och vet saker om mig som jag absolut inte sagt till honom. Detta pågår fortfarande, han skriver fortfarande sms och han fattar ej dissar heller. Typ som att jag sagt att jag inte vill träffa honom igen osv.

Svarar inte på de flesta smsen men han skiter i det verkar det som. Tycker bara det är obehagligt när han skriver sms som: ”har du hört *någon random typ akonlåt som jag hatar* den påminner mig om dig” LIKSOM WTF VI SÅGS I CA 2 TIMMAR NÄR BÅDA VAR PACKADE. Sen brukar han fråga mig om jag ska ut i helgen varje vecka, typ hejj hänger du med till *** i helgen? Och antingen svarar jag inte eller så säger jag nej, vill ej.

Vad ska jag göra med honom? Har någon annan av er haft en stalker? Hur fick ni denne att ge upp? [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

GAH HAN SMSA NUUUUUU[mad]


   
SvaraCitera

säg att din bror är av *random muslimsk härkomst/jugge* så blir han rädd


   
SvaraCitera

Be honom sluta?


   
SvaraCitera

Knarko:

säg att din bror är av *random muslimsk härkomst/jugge* så blir han rädd

Utan tvekan det bästa tipset du kommer få!


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Utan tvekan det bästa tipset du kommer få!

förutsatt att stalkern är svenne ja


   
SvaraCitera

Nirr:

[mad]

Hota med att anmäla. Spar alla sms.


   
SvaraCitera

Byt nummer och ge inte ut det till random person i fortsättningen.


   
SvaraCitera

svara aldrig?

el be hnm dra åt helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

säg att din bror är av *random muslimsk härkomst/jugge* så blir han rädd

Nej alltså det går inte pga han vägrade tro på att jag var svensk pga ser ut som en "blatte" enligt honom, så sa bestämt att jag är svensk när vi sågs, vad det nu egentligen spelade för roll för honom.

Kan säga att jag fått en fosterbror som är kriminell typ[sad]


   
SvaraCitera

Skicka ditt nya nummer du inte har till honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Be honom sluta?

Har gjort.

Myksa:

Hota med att anmäla. Spar alla sms.

Ska hota med det.

Blivande_japan:

svara aldrig?

el be hnm dra åt helvete

Har typ bett honom att göra det. Ska från och med idag inte svara elakt på sms heller utan bara sluta helt.


   
SvaraCitera

avvisa honom på nåt artigt sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Skicka ditt nya nummer du inte har till honom!

Från mitt nuvarande nummer?[confused]

Hakuna matata:

avvisa honom på nåt artigt sätt

Funkar ej.


   
SvaraCitera

Nirr:

Från mitt nuvarande nummer?[confused]

Hmm. Du tänkte ett steg längre än jag. Men prova med typ "från och med nu gäller detta nummer.." och se vad som händer. Jag har vad jag vet fått ett par sms från de gamla numren med de nya i när det är någon som bytt. Fast jag kan ju minnas fel.

Annars springer du iväg och köper ett kontantkort för 50:- och skickar det ifrån det. Kan kanske vara värt det om han slutar.


   
SvaraCitera