Forumet - Vad ska jag göra med mitt hår?

Vad ska jag göra med mitt hår?

356 0 39
Ay UM, så jag är trött på mitt hår. Det är alltid för platt om det är långt och för tråkigt eller spretigt om det är kort.
Så hur ska jag styla/klippa till det? Det är väl, dunno, 5-7 cm långt nästan överallt förutom nacken där det är kortare. Håret är även lite tunt antar jag och jag har en ganska hög panna, det sistnämnda kan ni nog kan se på den bifogade bilden.
Liksom, vilka produkter bör jag skaffa, vilken längd och vilken sorts klippning?
Dunno shit about this så jag ber om ursäkt för det här sugiga första inlägget [sad]

litet porträtt.bmp

Spana också in:

Dekadent:

Snagg. [y]

Nervtramp:

Snagg.

SorryBartDude:

testa o klipp så det är typ 2-3 cm kvar. styla till det lite. om inte det funkar prova snagg.

Det är så jag har haft det innan yo, tycker det har blivit tråkigt. Vill ha lite längre hår i nån najs klippning.
Som sagt, vet inte heller vad jag ska ha i håret, det är en fucking djungel därute [n]
Rejmond D Röjter:

Om du inte gillar det som det är, klipp det kort, eller raka av allting [wink]

Blir ju fult då [sad]

Oväntad:

Tyckte det var ganska gulligt sådär.

Yeah alltså... den bilden är några år gammal och är en produkt av oturligt tursam vinkel och något slags mirakel. Ser väl ganska likadan ut nu men frisyren är ju inte samma. Tänkte typ att jag vill ha det lite så där [blush]

enhimmelskdrog:

sure [crazy][crazy]

Åh tyst med dig, dumming, förvrider allt jag säger utan att knappt säga nåt! [mad][mad][mad]

knuttetiin:

dreadlocks!!!!!!!!!!

Bra förslag! Förutom eh... Tror definitivt inte att jag passar i det. Vill kunna tvätta håret också. Tycker det kan vara riktigt fint på vissa tjejer dock [blush]
Rejmond D Röjter:

Har du testat förut eller? Om inte, hur kan du veta säkert? [crazy]

Yeah man, skiten var inte najs säger jag dig. Ska raka mig när jag blir jättebiff, för jag kanske blir skallig som min pappa. shitsux isf [sad]

knuttetiin:

men nej nej nej nej!!!!! You didn't just say that.
Du kan visst tvätta håret, men inte med balsam. Grön såpa går fin fint, eller diskmedel. Alla passar i dreads.

Du säger... d-d-iskmedel?
Jag tror jag står över det ändå yo [crazy]