Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra med mitt hår?


Ämnesstartare

Ay UM, så jag är trött på mitt hår. Det är alltid för platt om det är långt och för tråkigt eller spretigt om det är kort.
Så hur ska jag styla/klippa till det? Det är väl, dunno, 5-7 cm långt nästan överallt förutom nacken där det är kortare. Håret är även lite tunt antar jag och jag har en ganska hög panna, det sistnämnda kan ni nog kan se på den bifogade bilden.
Liksom, vilka produkter bör jag skaffa, vilken längd och vilken sorts klippning?
Dunno shit about this så jag ber om ursäkt för det här sugiga första inlägget [sad]

litet porträtt.bmp


   
Citera
Ämnesetiketter

Snagg. [y]


   
SvaraCitera

Testa:

Dekadent:

Snagg.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

testa o klipp så det är typ 2-3 cm kvar. styla till det lite. om inte det funkar prova snagg.


   
SvaraCitera

Jag har klippt min pappa och klipper min syster. Känner mig duktig. Var tvungen att säga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Snagg. [y]

Nervtramp:

Snagg.

SorryBartDude:

testa o klipp så det är typ 2-3 cm kvar. styla till det lite. om inte det funkar prova snagg.

Det är så jag har haft det innan yo, tycker det har blivit tråkigt. Vill ha lite längre hår i nån najs klippning.
Som sagt, vet inte heller vad jag ska ha i håret, det är en fucking djungel därute [n]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Som sagt, vet inte heller vad jag ska ha i håret, det är en fucking djungel därute [n]

Ay du får pröva dig fram yo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

Ay du får pröva dig fram yo

Jo, men nån annan måste ju bildligt talat vara Dr. Livingstone i den här djungeln för jag är ju helt clueless.
...yo [cool]


   
SvaraCitera

Jonesh:

litet porträtt.bmp

höhö


   
SvaraCitera

låt det växa ut till pudelrock-svall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

höhö

Vad trevligt att jag fick nån att skratta lite [bigsmile]

enhimmelskdrog:

låt det växa ut till pudelrock-svall

You best be trollin'! Kommer ju bara bli långt och platt och fult och se ut som nån efterbliven metalhead i nån håla! [mad]
Vilket jag ju självklart inte är, det är bara mitt hår som blir dumt [cool]


   
SvaraCitera

Om du inte gillar det som det är, klipp det kort, eller raka av allting [wink]


   
SvaraCitera

Tyckte det var ganska gulligt sådär.


   
SvaraCitera

Jonesh:

efterbliven metalhead

[y]

Jonesh:

Vilket jag ju självklart inte är, det är bara mitt hår som blir dumt [cool]

sure [crazy][crazy]


   
SvaraCitera