Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra med mitt hår?


dreadlocks!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Om du inte gillar det som det är, klipp det kort, eller raka av allting [wink]

Blir ju fult då [sad]

Oväntad:

Tyckte det var ganska gulligt sådär.

Yeah alltså... den bilden är några år gammal och är en produkt av oturligt tursam vinkel och något slags mirakel. Ser väl ganska likadan ut nu men frisyren är ju inte samma. Tänkte typ att jag vill ha det lite så där [blush]

enhimmelskdrog:

sure [crazy][crazy]

Åh tyst med dig, dumming, förvrider allt jag säger utan att knappt säga nåt! [mad][mad][mad]

knuttetiin:

dreadlocks!!!!!!!!!!

Bra förslag! Förutom eh... Tror definitivt inte att jag passar i det. Vill kunna tvätta håret också. Tycker det kan vara riktigt fint på vissa tjejer dock [blush]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Blir ju fult då

Har du testat förut eller? Om inte, hur kan du veta säkert? [crazy]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Vill kunna tvätta håret också.

men nej nej nej nej!!!!! You didn't just say that.
Du kan visst tvätta håret, men inte med balsam. Grön såpa går fin fint, eller diskmedel. Alla passar i dreads.


   
SvaraCitera

Något åt det punkiga hållet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Har du testat förut eller? Om inte, hur kan du veta säkert? [crazy]

Yeah man, skiten var inte najs säger jag dig. Ska raka mig när jag blir jättebiff, för jag kanske blir skallig som min pappa. shitsux isf [sad]

knuttetiin:

men nej nej nej nej!!!!! You didn't just say that.
Du kan visst tvätta håret, men inte med balsam. Grön såpa går fin fint, eller diskmedel. Alla passar i dreads.

Du säger... d-d-iskmedel?
Jag tror jag står över det ändå yo [crazy]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Du säger... d-d-iskmedel?
Jag tror jag står över det ändå yo [crazy]

du kan ta shampoo också [tired]


   
SvaraCitera

Jonesh:

jättebiff

Asbra satsning! Är du biff nu, eller ska du börja jobba på det? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

du kan ta shampoo också [tired]

Bli inte sur! Står över det främst för att jag inte tror att jag kommer att passa i det [blush]
Plus att det är lite jobbigt att fixa [n]

Rejmond D Röjter:

Asbra satsning! Är du biff nu, eller ska du börja jobba på det? [bigsmile]

Är out of shape now typ, men när jag tränade så slog jag hårdast i hela min vänskapskrets (du vet såna slagmaskiner och sånt som man kan hitta på tivolin och i arkader typ, Laserdome), vilket var väl för att jag tränade boxning och MMA typ ett par år antar jag? Har inte särskilt bra minne

My dreams are her:

Något åt det punkiga hållet.

Hmm, intressant. Det kan jag nog tänka mig, men jag tror knappast jag orkar sätta in en massa skit för att fixa en mohawk eller en massa spikar t.ex.
Så, dunno man.


   
SvaraCitera

Jonesh:

Hmm, intressant. Det kan jag nog tänka mig, men jag tror knappast jag orkar sätta in en massa skit för att fixa en mohawk eller en massa spikar t.ex.
Så, dunno man.

kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

kanske?

Hmm. Kanske. Men jag vet inte, vill inte se ut för mkt som en chav, är redan white trash [blush]


   
SvaraCitera

Många passar i kort på sidorna och längre uppe på hjässan. Styla med något vax. Testat att ha snedbena eller tupera det spretigt?


   
SvaraCitera

Jonesh:

Åh tyst med dig, dumming, förvrider allt jag säger utan att knappt säga nåt! [mad][mad][mad]

[badgrin]


   
SvaraCitera

Raka av allt. Du ser så beskedlig ut så det skulle se bra ut.


   
SvaraCitera

Jonesh:

Bli inte sur! Står över det främst för att jag inte tror att jag kommer att passa i det [blush]
Plus att det är lite jobbigt att fixa [n]

... jobbigt att fixa? How come? det är ju den lättaste frissan av alla frissor [y][no-no]


   
SvaraCitera