Forumet - vad ska jag göra med mitt liv?

vad ska jag göra med mitt liv?

779 0 63
Hjärtlös:

[något annat] (Du röstade på detta alternativ)

Sånt som får dig att må bra o vara lycklig.

"Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn’t know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don’t."

[love]

Spana också in:

Storchen84:

Sånt som får dig att må bra o vara lycklig.

Ja. Det skulle väl vara fint om det gick men vet ej hur jag ska göra det när allt bara är tvång. Typ springa iväg från staden och lämna allting bakom mig.. slippa all stress och dålig energi som skapar illamående i hela huvudet.
Hjärtlös:

Typ springa iväg från staden och lämna allting bakom mig.. slippa all stress och dålig energi som skapar illamående i hela huvudet

Do it. Fast jag vet att det inte är så bara, att man inte bara kan springa iväg från staden hur som, men om du exempelvis har nån kompis som bor mitt ute i ingenstans så fråga om du får vara där nån helg eller så ibland.

Själv tycker jag att det ibland bara är skönt att ta bilen o köra utan något särskilt mål o utan någon tid att passa. Ibland för att som du säger slippa all stress o dålig energi, men ibland bara för att det är skönt, kul, bra tidsfördriv. Å andra sidan gillar jag ju o köra också, men aja.

[love]